Wednesday, August 5, 2009

JJ Voucher

ney cite lama.. cite hari jumaat lepas.. hariney br nk cite.. ehueheuehue.. (lama x gelak mcm ney.. =P~)

jumaat haritu, opismet aku call.. diek suh collect pay cheque ngan ada JJ voucher.. aku mule mmg malas nk masuk opis.. lagipun ms tu da pukul 4ptg.. smpai area opis msti nk dkt pkl 5, nk harung jam lagi.. tp bile diek ckp ada voucher, aku rs cam.. buleh la pegi opis jap.. =)

aku smpai opis dlm pukul 5++, tgk2 atas meja ada sampul surat ney.. fuh fuh.. seronok da ney.. kejap je dkt opis.. lepas cek email sume, aku blk.. start je enjin kete, bukan aku bwk kete.. tp aku bukak sampul ney nk kira.. haha! x snonoh btoi perangai..



jeng2.. sile kira, brapa aku dpt? =)



aku dpt rm150 voucher.. hip hip hoorey!!~~

patu cube teka, bile aku pegi beli barang? msti lambat lagi kn.. yela.. x kn terus nk g qbay meninggalkan encik suami keseorangan? oh, aku masih isteri yg setia.. hehe.. x de kene mengena je ayat tu..


oh! tidak la lama mana menunggu.. malam tu jugak, encik suami suh siap2 pegi qbay.. sungguh semangat suamiku itu.. encik suami mmg suke shopping.. puan isteri yg comel, lagi la kn.. hehe.. tp mlm tu, aku x de mood nk shopping.. ntah la.. badan aku letih.. otak aku ke mana2 ntah..

tp, dlm ntah kemana2 tu, aku jugakkk la yg shopping.. encik suami ckp yg tu lawa, aku amek.. yg ini lawa, aku amek jugak.. terbang rm100++.. sebaik la ade voucher.. plus2 tu je aku gune duit sndri.. tu br x de mood tu.. can u imagine if aku ade mood? agaknye brapa la aku abes utk shopping ye..


oh, saya sungguh happy.. ada balance rm50, igt balance tu utk encik suami la.. biar diek pilih ape nk beli.. baju raya ke, kasut raya ke.. balance tu tambah sendiri taw.. hehe.. =P~

**kasut raya x beli lagi ney.. adeh!!~~

No comments: