Tuesday, May 12, 2009

Where Rainbows End


bagus2.. satu lagi buku dr Cecelia Ahern da abeh aku bc pg td.. semlm da nk abeh da.. patu ade plak kerengga dtg atas katil, kacau2 ai.. x suke taw.. ekekeke.. =P~

**kerengga? =P~

cerita diek, best walaupun x se best PS I Love You and If You Could See Me Now.. tp tetap best la.. sbb diek pandai olah cerita.. smpai jd mcm eh pasney ape, pastu ape plak.. ha, buat kite tertanya2 ending cite tu.. cite sedikit sad.. after 50 years br berjumpe n bercinta, such a very long journey.. aku sedih.. last2 tu mmg nanges.. nanges dlm keadaan gembira sbb at last, derang bersatu..

aku ney, x suke sebenarnye klu seseorang tu terlepas CINTA derang sbb malu or ego nk ckp I LOVE YOU.. for me, x susah pun nk sebut i love u (ke sbb aku x menjiwai phrase tu? hehe..) i mean it okay! only for my sweet charming husband.. =)

aku geram bile org ego/malu nk luahkan.. come on! smpai bile? nk buat2 malu? nnti org tu ade makwe lain? canew? ko gak kn yg sedih kn2? wahh.. emo di situ.. hehehe.. x kesah la lelaki ke perempuan, sume org bley mulakan dlu.. x de dah istilah perigi cari timba.. yg penting, cara meluahkan tu msti btoi.. lelaki ade cara tersendiri, sama jugak mcm perempuan..

aku dlu pun, aku yg meluahkan dkt encik suami.. haha!! bukan sbb x taw malu.. tp sbb aku taw he's the one.. aku nak diek, sbb sume yg ada dkt diek.. aku mmg rasa, die la yg terbaik.. dr segi agama, pelajaran, alhamdulillah.. harta? aku x pk sume tu.. aku pk, aku ngan dia akan kumpul harta tu same2.. tp aku rs mcm taw he's the one for me.. bak kata Rosie and Alex, "i felt the silences".. tp encik suami reject aku weyh! hahhaa.. mencik! tp pastu, diek plak yg goda2 ai taw.. hehe.. ms tu aku rs ape taw "x pe la diek reject aku, at least i told him that i love him, and i will not regret the entire life.."

and yes, setelah di reject, kami masih berkawan seperti biasa.. agaknye lama2 tu, diek da x de pilihan lain.. tu yg diek amek je aku ney kot.. haha! til now, aku still x bley taw perasaan sebenar diek dkt aku.. i mean ms dlu la.. now, alhamdulillah.. aku taw diek sayang aku.. kn abi kn? hehe.. cume, aku nk taw sgt2 mcm mane diek bley suke dkt aku.. kdg aku rasa mcm, diek suke secara terpaksa ke? okeh, aku taw ye perangai aku canew.. mmg org x kn bley tahan.. tp alhamdulillah, encik suami melayan kerenah aku.. and aku rs aku da berubah sket.. jarang marah2 da, and aku ikut ckp diek and try buat diek sntiasa happy.. and satu yg aku perasan, now aku da pndai sket buat air bile kitorg blk keje.. hehe.. kot x, tgu diek ckp haus br la aku terhegeh2 nk buat.. hehe.. =P~

okay la, melalut da ney.. korg yg ade chenta hati yg korg x ngaku korg sayang derang tu, sile la buat sedemikian.. x rugi.. tp sila la cr manusia yg btoi2 sesuai and yg sayangkan ko sgt2.. jgn ko yg sayang lebih2, tp diek x sayang ko sgt.. canew nk taw? kene uji la.. hehehe.. sile keluarkan kekreatifan anda untuk menguji pasangan anda.. heheheheh.. tp make sure lepas tu mntak maaf okay? hehe.. take care!

**i have the world when i have u.. =)

No comments: