Tuesday, May 12, 2009

From Abi

** aku copy dr kitorg nye blog.. hehe.. thanx abi sayang!!~~ gambar dkt blog tu eh.. maleh nk copy.. heheh..

*********************************

He..he..actually this is my surprise for my lovely wife. Ntah macammana boleh lupa pulak ucap selamat hari Ibu. Emm..Umi...Selamat Hari Ibu jugak yer. Mula2x dah ingat aku nak ucap selmat hari ibu malam Sabtu tu, ntah sekali masing2 tertidur. Dia dalam bilik, aku macam biasa la kat luar menonton kemengangan Liverpool 3-0. Hari Ahad dengan penuh semangat aku hanya bertrack sut jer pegi kerja. Sebenarnya my 1st planning nak buat lampu taman untuk rumah baru ni. Tapi sejak Si isteri rajin2x menjenguk akurium kesayangan aku ni, bagi makan ikan pagi dan petang makan aku pun terfikir la untuk membuat sesuatu yang aku harap dapat buat Umi lagi heppy. So, sampai 5.30 petang jugak la memecah keringat tanpa makan tengah hari pun. Aku siapkan hasil titik peluh ni. Dan segalanya2 siap pada petang Isnin (semalam). Dan aku harap ianya akan membuat Umi lebih hepi nanti dengan hobby2 aku nanti....Buat Isteri tersayang......Nur Azura binti Kamaros, SELAMAT HARI IBU. Meskipun seumur hidup Abi, tak pernah pun ucap kepada mak sendiri but just for you honey. Only you.

No comments: