Monday, April 20, 2009

aktiviti di hari minggu

yes! hehehe.. oops! assalamualaikum..

isnin sudah.. uhuk2.. sat je masa eh.. tp weekend lepas aku rs mcm panjangggg sgt2.. maybe sbb encik suami ade dkt umah/dkt ngan aku 24hrs kot.. klu x kn diek g keje weekend.. aku dok sorg2 dkt umah.. last weekend, dpt 24hrs ngan encik suami.. happyyyy...... hehehehe..

owh2.. jumaat lepas aku lelaju pegi sunshine before blk.. da pk nk beli manik.. uhuk2.. yes2.. aku nk try jahit manik dkt baju2 aku.. bukan la sume baju.. tp nk try dlu.. klu lawa aku wat, tayah la aku tempah kn.. tp simple2 la..

setelah 8 kali bukak, patu jahit blk, cenih la rupenye.. hehehe..


lawa x? hehehe..



tu projek ari sabtu.. so, sbb semangat berkobar2, ari ahad tu lepas jalan2 ngan encik suami, aku sambung lagi wat yg ney plak.. ini menyebabkan aku x cukup masa nk baca buku.. iskisk.. korg tgk, baju biru je kn? sbb aku beli manik biru ngan putih je.. saje cube2.. lawa gak aku tgk.. heheheh..

aku nk wat yg bunge tu, x jd plak.. encik suami ade ajar aku, tp mcm x jd jugak je yang? ekekekke..

so, ari ahad nye aku wat manik tabur je.. satu sbb kekangan masa (wahhh.. x tahan tu ayat!) satu lagi sbb baju ney susah benor nk jahitnye.. lembik sgt.. geram aku.. aku ney kn jenis keje nk cepat je.. bile da lambat2 tu, buat kn aku jd geram.. isk isk..


lawa jugak kn kn..??




kesimpulan, aku agak bangga dgn diri sndri.. hehehehe.. yeay!!~~

No comments: