Friday, April 17, 2009

haha!

gelak yg agak kasar bg seorang wanita sopan seperti aku.. wahhhh!!~~ ekekeke.. oops.. hehe.. ha baru btoi.. =P~

aku tadew mende nk update.. just nk ckp td aku mkn spaghetti meatball secret recipe dgn harga rm9.90.. weeewuuu.. sodapppp.. patu aku amek air kosong je.. pas mkn, aku jln2 dkt sunshine.. hampir2 menghabiskan duit sbb now derang tgh buat "happy hour" which certain barang akan jd super murah.. ye, aku da naik bosan da pegi sunshine sbb byk sgt sales tp aku x dpt beli apa2.. kasihan daku.. hehe..

tgh jalan2, aku perasan ada satu dessert place baru buka.. nama booth tu "sweet delights" kot.. aku pun lupe.. lalu aku membeli coffee rush! which is air kopi bersama2 dgn icecream vanilla.. weyh! sedap gilaaaaaaaaaa... saat ini, aku baru menyedut sedutan terakhir dessert tu.. aku rs mcm nk lari2 pegi beli lagi satu je ney.. hehe.. tp bile teringat suami di rumah(ape hal minah ney? suami kamu dkt opis la!), aku x jd.. tp seyez, sedap gile.. nyum2! jap aku tunjuk gambar..


dang! ney bukan icecream tu la.. ney game.. dush dush!

No comments: