Sunday, February 22, 2009

aku-aku, kau-kau

kadang kan, tabley jugak klu asek nk bkepit je ngan suami kn.. sbb ade byk lagi mende lain nk wat.. tp mcm aku, aku mmg suke klu encik suami sntiase ade sebelah aku.. sbb diek suke usik2 sakat2 aku.. patu gelak2.. haha.. ape la ko ney zura oit.. gilo ko? ehueheueh.. tp aku suke.. aku mcm x jemu la nk tgk diek.. agaknye sbb baru lagi kot.. baru kawen.. so, mcm tu la.. tp aku harap lame2 nnti pun aku mcm tu.. anak da 5 org pom, aku nk perasaan aku mcm tu towards him.. tp diek? mampu ke diek maintain perasaan sayang diek dkt aku? mampu ke diek wat mcm ape yg diek wat kt aku sekang ney? positive.. positive.. pk positive azura..

aku x kesah la nnti mcm mane.. yg penting mase sekarang, diek sntiase ade ngan aku.. aku suke bile aku tgh siang ikan ke ayam ke, diek tgh potong bawang.. kweng kweng.. masyam syomel gtu.. wahahha..

tp kadang2, ade a few times yg buat aku sedih.. aku tetaw nape waktu kitorg same2 mcm x cukup je.. pdhal mlm mmg diek x kn kewa g mane.. msti dok umah.. diek akan wat keje.. klu agak2 malas ke ape, diek msti tgk tv same2 ngan aku.. and diek suke sgt main game nset aku.. kadang geram gak, sbb diek fokus dkt game tu.. tp lengan diek msti nk kepit tangan aku.. kot x, aku majok bwk majalah wanita masuk bilik, on lampu n kipas, aku baring atas katil.. anyway, tu je la modal aku klu majok sekang.. pas 2 menet, diek masuk la bilik.. pujuk2 aku kewa.. bile pk blk, ngade nyeee.......

tp aku x kesah, klu diek wat keje.. aku akan tgk je diek wat keje.. patu diek jeling2.. (abi igt umi x nmpak mate abi jeling2 dkt umi? ekekke..) happy la.. aku happyyyyy sgt ngan keadaan sekang ney.. even sometimes aku taw diek pom kadang boring ngan aku ney.. tp, aku x pedulik.. bile agak2 diek x layan mengade aku ney, aku pndai2 la ngorat diek blk.. wpom muke aku tebal je nk g dkt diek.. wahahha.. ego gak aku ney.. klu mcm selisih pendapat, msti aku x kn tegur diek smpai diek tegur aku.. haihh~~ berubah la azura.. berubah untuk jadi isteri impian diek..

pape pom, aku rs aku kene blaja yg sometimes aku ngan aku, kau ngan kau.. tabley setiap masa bersama.. nk duduk same2 pom lame lagi kn.. so, aku kene blaja utk lebih memberi ruang dkt encik suami utk buat hal sndri, enjoy the life even without me.. sbb aku taw, deep down inside, i am still the queen of his heart.. =)

No comments: