Sunday, February 22, 2009

ayam goreng berempah

pinjam gmba ye (lukisanduniaku)

hehe.. hamboiiii.. mulut senyummmm je bile encik suami ckp daku masak sedap ariney.. ehehh.. perasannye.. tp kn, aku mmg jarang cube2 masak ikut resepi dkt mane2.. aku lagi suke pkai buh n campak je dlm kuali.. janji pd aku cukup rasa n yg plg sonok, org mkn and abeh licin.. mmg x reti nk sukat2.. mcm ade resepi diek msti ckp 4 ulas bwg la kn.. aku ney x reti.. klu org tnye cane nk masak itu ini, aku akan ckp bahan2 patu sukatan, iut citarasa sndri..

tp ariney, aku tiru resepi dkt mesra.net.. aku x pnah wat ayam goreng berempah.. so ariney saje ngade2 nk wat.. mcm biase, aku igt bahan2 je tp sukatan x igt.. aku main entam je.. sebaik jadik kooo.. klu x jadik, aku pakse gak encik suami abeh kan.. hehehe..

tp td encik suami blk awal plak.. so, step last x sempat.. ekekek.. last skali kene buh santan, then bia ayam tu masak.. tp aku stop smpai goreng ayam je.. santan2 sume tu x masuk da.. takut nnti encik suami lambat plak kang.. pkl 1.30 diek kene masuk blk.. x pe la.. janji sedap..

gmba? x sempat amek daa~~ =P~

No comments: