Monday, February 23, 2009

bertukar!

huk2.. mcm cite ape ntah.. ultraman eh? suke2 aku je.. lame da x tgk cite2 budak kecik kecuali spongebob, oggy n the cockroaches.. hehe.. encik suami suke, aku pom tgk la.. klu x, harus kene beli tv lagi sebijik ngan astro.. tp tamo la.. x best tgk tv sorg2.. =P~

lawa kn yg ney? sukeee sgt2..

aku kn, teringin nk tuka imej.. wahh.. apakah? heheh.. yekla.. klu nk taw, aku ney asek la jeans n tshirt.. tu je la.. pegi mane2 pun gtu jugak.. since aku da kawen ney, aku igt nk tuka sket la.. mcm tudung, aku da tuka pesen.. aku labuhkan tudung paras bwh dada.. tu pun ikut baju la.. klu baju ketat2 sket n nmpak sgt tettt tu, aku labuhkan tudung.. klu pkai sweater, aku wat mcm bese je la tudung tu..

now aku nk ubah dr segi baju plak.. aku igt nk pkai blouse la pulak.. aku ade gak 2/3 blouse.. tp sedikit ketat.. so, aku nk cari yg longgar2 sket.. bia la nmpak badan ku gumuks.. x kesah.. janji sedap suamiku memandang.. aku pedulik ape psl org lain.. hehe.. aku kn, mmg bukan fashionista la.. mmg aku x reti bergaya.. aku ney, asal ade je.. cume, aku suke sket pentingkan brand2 ney.. bia la takat google or padini, janji branded things.. x la aku nk beli mcm forever 21 ke ape ke kn.. janji ade brand.. tp brand yg okie la..ney pun cun, tp ko tgk rege.. worth ke x eh?

sekang aku tingin sgt nk beli blouse.. tp blouse yg mcm mane ye? aku igt best gak klu beli kain let say 2 meter, suh org jahit blouse.. patu aku carik la pattern yg lawa2.. lagi bagus kan? da tentu aku sorg je pkai blouse centu.. hemm.. nnti la.. aku pk2, n nnti aku p kt tailor, nk tnye kos.. klu dlm rm20-rm30, bley la kn.. klu lebih2, membazir la plak..

No comments: