Saturday, October 31, 2009

hehe..

woo.. lama gile x update eh.. sungguh la malas puan zura ney.. =P~

okay jap, nk recall blk sume2.. emm.. cite pasal raya dlu la.. alhamdulillah kami sempat buat rumah terbuka bukan sehari, tapi dua hari berturut2.. aku rasa da hebat sgt la tu.. hehe.. aku buat masa time Deepavali aritu.. hari sabtu tu, aku panggil sume students2 aku.. alhamdulillah lagi skali, sbb ramai yg datang.. menu hari tu :

- bihun goreng
- nasi impit
- kuah kacang
- rendang ayam
- roti jala
- cheese tart
- donut coklat

di samping kuih raya yang tinggal saki baki tu.. burp! kenyang oh! byk sgt makan.. eh, tuan rumah ke tetamu yg byk makan.. =P~ happy sgt dpt jmpe derang sume.. mcm la x pnah jmpe kn.. hehe..

then, the next day, giliran belah encik suami.. maklumlah, rumah kecik.. x dpt nk menampung ramai org sgt.. students aku dtg adalah dlm 30++.. tu pun derang dtg batch by batch, ikut class.. time encik suami, di mulakan dgn classmates diek.. derang dtg lunch.. ada lebih kurang 30++ jugak.. then, derang sume balik PSDC balik, aku jemput jiran sebelah rumah dtg.. petang tu, kwn2 keje encik suami pulak bertandang.. malam tu, family belah encik suami dtg sampai pukul 11malam.. alhamdulillah, sbb makanan sume habis.. menu hari ahad :

- nasi beriyani yang super sedap!
- ayam masak merah
- daging masak hitam
- dalca
- acar timun

dgn kuih2 sket.. cheesetart pun mmg saja aku order lebih.. kesimpulan, aku sgt puas hati.. thanx sgt kpd yg dtg.. ;)

kemeriahan raya tahun ney sgt best.. aku dlu mmg bercita2 nk buat open house.. maklumlah, jarang ada tetamu dtg rumah.. so, bile org dtg ramai2 tu, makan2, aku jd happy walaupun penat.. encik suami byk tolong walaupun ada class on both days.. thanx much pacik!

oh, haritu org jauh hantar sms.. dr jepun.. hehe.. SID.. tu rindu dkt haku la tu kn kn? hehe, perasan sudah.. alhamdulillah she's in a very good conditions.. diam x diam, lagi 40 days nk due.. seronok aku dnga makin ramai yg mengandung..

now, life aku sgt hectic.. smpai x de masa nk online.. nk bukak email pun, 3/4 hari baru la skali aku jenguk.. ada kah yg merinduiku? waicehh.. hehe.. i've few plans yang membabitkan masa depan aku.. aku buat satu2.. dan aku akan make sure sume tercapai.. insyaAllah..

okay, tu la die.. bile da start menulis kn.. mcm2 plak yg keluar.. =P~

ha, sebelum terlupa.. jemputla dtg ke


aku n kawan ada buat perniagaan sikit2.. alhamdulillah, orders makin banyak.. barang pun da byk yg sampai dari US.. klu nk order apa2 je pun, kami akan belikan.. corelle, maybe kami akan bukak utk pre-order end of year.. sume nye akan di plan elok.. now kami byk cater for Forever 21, Victoria's Secret, Bath and Body Works, Coach, Old Navy and etc.. byk lagi la.. so, meh la jengah.. mana taw ada mende yg korang suke ke kn.. ;)

okay la, til then.. daaaaaa~~~~~~

No comments: