Saturday, October 31, 2009

buku

harini rajin nk buat 2 entries.. oh, mungkin lebih..

nk jadi rajin balik la.. jeles plak tgk org update blog derang.. isk2..

okay, kali ney nk cerita pasal buku.. aku telah berjaya menghabiskan cerita "Thanx for the memories" haha! punye la lambat nk habiskan.. byk keje sket.. bile malam je, aku baca sket terus ngantuk.. apakah? hehe.. now, tgh gigih baca The Gift by the same author, Cecelia Ahern.. ney kira last book die la.. and I have another 2 books utk di baca.. yang Sid bagi dlu tu, aku baru baca satu.. terukkan? isk2..



lepas tu, haritu ada jalan2 dkt Giant dgn Kay.. masuk la kedai yang jual buku dkt tingkat 1.. oh my! die tgh buat clearance.. x tungguh apa, terus pegi cucuk duit walaupun azam nk berjimat cermat.. hehehe.. lantas, aku pun amek buku-buku ney.. mind u, buku-buku ye.. =P~




jgn di tanya bila nk habiskan buku2 ney.. nak mulakan baca pun belum tentu aku mampu nk jawab.. =P~ Confessions of a shopaholic tu aku da khatam vcd die 4 kali, tgk sorg2.. best! so now, nk melayari kehebatan novel diek.. jodi picoult tu x silap, kak ina dlu ada ckp cite die best.. ye ke kak? zura pun lupa dah..

kedai tu x byk choice sgt.. mule2 nk amek koleksi Stephanie Meyer yg twilight sume tu la.. org ckp best gile.. tp aku cam sekarang suke yg fantasy comedy romantic, centu la.. pasal vampire yg ala2 fantasy ke lain tu aku kurang minat.. mungkin kene beli satu and try best ke x.. sometimes, jalan cerita yg menarik bley buat kite terguda jugak.. =)

okay la, aku betul2 mahu offline.. x tipu.. hehe.. daaaaaaa~~~~~~

No comments: