Monday, August 3, 2009

ahad

ahad tu, bertolak dr Bagan Tiang dlm pkl 9++.. terlewat la encik suami g class.. tp semangat jugak tu.. aku pulak, terus blk rumah dan tidur.. ya Allah, badan aku saket2 sgt masa tu.. ntah la, tetaw kenapa.. tp mlm tu aku susah nk tidur.. ttbe aku bersin, selsema teruk sgt.. due to cuaca yg sgt sejuk ke eh? aku pun x sure.. tp mlm tu aku tidur siap pakai baju lengan panjang, comforter siap balut badan ney.. kipas pun bukak level 1 je..

encik suami abeh class pkl 5.30, aku amek diek.. pastu terus kami ke qbay.. qbay lagi.. hehe.. encik suami nk cr seluar tidur.. aduhai suamiku.. seluar tidur pun nk pakai nike.. tgk umi ney, pakai seluar pasar malam rm10 je taw.. hehe.. tp x pe la.. bukan slalu beli pun..


oh.. dkt qbay ada pencarian My Starz LG weekend aritu.. masa aku pegi, mamat ney tgh nyanyi lagi exist.. mengintai dr tirai kamar.. eh ye ke? lagu yg dinginnya angin, malam ini.. menyapa tubuhku.. eh ye ke lagu tu? haha! lupe la.. x hengat aku.. kejap je tgk pun.. sbb encik suami da tarik pegi tempat lain.. hehe.. sempat snap satu pic je.. sedap suara mamat ney.. moge kamu dpt masuk.. =)

di sebabkan aku x berapa sehat.. so mood pun mcm x ada.. kesian encik suami.. diek igt aku x sudi nk temankan die jalan2.. sudi, cume badan aku penat.. diek tgk aku mcm x de mood, terus diek ckp.. "sapa nk eskrem, angkat tgn! abi bilang smpai 3.. 1..2..3.." terlambat plak aku angkat tangan.. hik.. tp encik suami beli kan jugak.. one scoop cone for him.. and one scoop for me.. thanx abi!


nyum2! encik suami mmg taw aku sedikit gilakan ice cream baskin robbin.. haritu aku try yg mana ntah.. lupe sudah.. slalu aku suke makan choc peanut butter.. x pun cookies n cream.. eh sedappp~~



sekian cerita ari ahad.. blk rumah solat maghrib, patu aku bersilat dkt dapur.. masak.. masak simple je pun.. janji perut suami kesayangan kenyang.. =)

No comments: