Thursday, July 16, 2009

selingan - tag kak ina

thanx kak ina.. saye pun suke tag2 ney.. hehehe.. =)


30 questions that won’t be 13

1. Bekas kekasih saya –
** adalah encik suami yg sgt handsome.. hihik.. =P

2. Saya sedang mendengar –
** ape ntah lagu ney.. lupe plak.. oh2.. boulevard of broken dreams.. ye ke? rasa nye la.. hehehe..

3. Mungkin saya patut –
** emm.. makan biskut.. sbb perut saya sudah lapar..

4. Saya suka –
** duduk rumah tgk encik suami.. muleh? (aku jd sgt2 rindu dkt diek lepas blk dr tampin.. pdhal br 2 hari x jmpe.. camno?)

5. Sahabat-sahabat saya –
** yg mematangkan saya.. thanx guys.. =)

6. Saya tak faham–
** kenapa saya rindu encik suami? mwehehe..

7. Saya kehilangan –
** arah tujuan.. hemm.. abi, lil help here.. =(

8. Ramai yang berkata –
** saya smaken gemok.. arghh!!~~ tension2..

9. Cinta itu adalah –
** me and him.. =)

10. Di suatu tempat, seseorang sedang –
** makan ice cream kot.. =P~

11. Saya akan cuba –
** turunkn berat another 5kgs.. cukup x? =P~

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud –
** err.. in english is forever.. =P~

13. Telefon bimbit saya –
** k800i.. sapa nk beli? hehe..

14. Bila saya terjaga –
** tgk org sebelah sambil berkata "sungguh comel la awak ney.." *maLu*

15. Saya paling meluat–
** err.. ape eh? oh, saye x berapa suke bile org suke buat conclusion atas hidup saya.. mungkin salah saya juga, terlalu banyak bercerita.. =(

16. Pesta/parti adalah–
** ada cheese or fruit tartlets.. =P~

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui-
** err.. ikan yg tersepit di bawah kayu dlm akuarium kami.. sebaik abi ada dtg menyelamat.. "abi, anda hebat!!~~" hehhe..

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah –
** semua peringkat.. dpt rasa macam2 and smpai satu tahap, saya cukup berpuas hati dgn kehidupan sekarang.. semua da rasa da.. =)

19. Hari ini –
** kene masak.. emm.. masak ape eh?

20. Malam ini saya akan –
** masak.. makan.. tidur.. oh indah!

21. Esok pula saya akan –
** bsok eh? emm.. esok jumaat.. saya akan pegi keje pakai baju kurung.. =P~

22. Saya betul-betul inginkan –
** percutian yg indah bersama encik suami.. just the 2 of us.. =)

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini –
** shoot! mengapakah tanda2 dkt muke ney tamo hilang.. grrRRrrR~~~

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan –
** shopping malls of course.. =P~

25. Makanan Barat atau Jepun? –
** western please..

26. Bilik yang terang atau gelap?–
** terang utk membaca, gelap utk tidur.. fair enough..

27. Makanan segera adalah–
** mekdi.. oh2.. nk mkn mekdi la.. x jd mkn biskut.. =P~

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang –
** bye abi.. hati2..

29. Lepas ini saya akan –
** buat entry lain pula.. hehehe..

30. Siapa yang anda ingin tag –
.....sid
.....moon
.....XANNA
.....leya
.....elynn
.....zzana

**org yg sama je kn? ehueheueheu.. =P~

2 comments:

putrieysz said...

kene lagik?!
baru abes utang.
hu3.

Leya said...

ok zura yg ni leh jawab sbb lum pernah wat lagik.....

nanti la ya klu ada masa pjg sikit sbb tag ni mcm pjg jerk, mkn masa sikit nak wat