Friday, July 3, 2009

oh!

gusi saya saket.. tempat gigi bongsu tumbuh.. gigi bongsu tu mmg suke tumbuh sket2 ye? aku rs da 3 tahun da aku alami saket gusi dkt situ.. tp x tumbuh2 plak gigi tu.. atas je da tumbuh dedua.. yg bawah, dedua blom tumbuh lagi.. adey.. kene makan pizza ney.. **ttbe je.. =P~


**gmba google je.. bukan gmba aku.. (of course azura, not ur pic..) ahahha.. =P~

5 comments:

Leya said...

adoiii...zura klu sakit gigi ke sakit gusi ke tension betul la..nak tido sakit, nak mkn sakit serba tak kena dibuatnya.

hapPY zuRa~~ said...

tu la leya.. saket beno.. geram btoi.. nk tdo pun denyut2.. tp klu da ngantuk, tdo jugak.. hikhik..

haslina razali said...

zura please tukar pakai ubat gigi sensodyne...di jamin gusi tak sakit hatta tumbuh gigi pun kak ina pakai dah bertahun dah jarang sakit gusi or gigi hik hik hik...

sid said...

get well soon encik gigi!

hapPY zuRa~~ said...

kak ina :
best ke sensodyne? zura ney x sume ubat gg bley pakai.. darlie ngan colgate je.. yg lain2 sume x bley.. rs mcm kesat je bile lagakan gigi.. hehehe..

sid :
macehhh.. *wINk*