Saturday, July 4, 2009

bekas air

huhuu.. psl bekas air pun nk cite.. =P~

bekas air ney la yg aku beli dlu tu.. kn ade parcel smpai opis.. hamboihh.. smpai bekas air pun beli online.. hikhik.. lawa kn kaler diek kn.. smpai sekang klu nk buh air dlm tu, rs sonok sgt2.. sbb kaler diek tu.. nk cr lagi yg kaler cenih, tp da x jmpe da.. sapa2 yg taw ade jual yg mcm ney, let me know ye.. nk cari lagi 2 bijik.. =)


5 comments:

SoFiA.opY said...

buakn ade jual kat tupperware kah? :p

Leya said...

ala zura beli online ni kdg tu lebih senang dr beli kat kedai. Leya pun suka gak beli online ni...

Rasanya klu nak warna mcm tu gak kena beli kat tupperware rasanya baru ade warna yg sama....

hapPY zuRa~~ said...

opy :
tetaw la.. aku ney x p diek nye outlet.. beli online je.. hehehe..

leya :
tu la leya.. zura pun suke beli online je.. senang hidup.. hehehe..

kene p tupperware la nmpak nye ney.. =)

Khairullail said...

udah2x la sama.

hapPY zuRa~~ said...

ape maksud udah2 la sama tu abi? x paham.. maksudnye, jgn beli lagi ke?