Monday, June 15, 2009

yela2

aku update la.. ekekek.. sebok je nuffnang ney.. diek ckp aku lama da x update.. lama ke? x lama kn kn? hehehe.. =P~

sabtu aritu, as planned, aku n puan ima berjmpe la di restoren PELITA dgn autocity.. alhamdulillah.. dpt jugak jmpe beliau.. susah sgt nk jmpe.. ade je mende menghalang.. da masing2 pun da ade family kn.. mcm aku plak, encik suami busy.. so tabley nk buat ape la..

sabtu aritu, thanx to encik suami (awak ney enserm la.. hehe..) sbb meluangkan masa utk aku jmpe puan ima.. lama da plan nk jmpe ima.. sabtu aritu br menjadi.. tp hampeh! aku x amek pun gambar kami.. ima pun lupe.. mungkin atas faktor kecomelan aku, menyebabkan ima terlupa.. mwehhehe.. **kak ina confirm comment nnti.. heheh.. =P~

kitorg jmpe x lama.. 30 menet je kot.. napa eh ima kite x borak2? owh, aku sedikit pemalu.. hehehe.. encik suami pun x byk sgt borak due to aku x pnah cerita psl suami ima dkt encik suami.. so, maybe diek x dpt pk nk borak ape.. ataupun encik suami asek pk psl assignments diek.. hehe.. ye ke bi? umi pakai ckp je.. =D

masuk ney, 4 kali da aku jmpe ima.. sume sat2 je.. it was fun.. walaupun ima cam malus2 kucing gak nk borak kn.. hikhik.. aku ney, kdg malu dgn org.. kurang byk mulut.. tp klu ym, kemain byk nk borak.. aritu encik suami ade ckp, aku cam sombong.. kdg pandang org pun x.. aku segan la.. sejak kawen ney, jd segan.. pndang org pun segan silu.. asal eh? adakah aku sudah berubah menjadi muslimah sejati? mungkin juga.. hehehe..

da la, mengarut da ney.. aku kelaparan plak bile ima ckp diek tgh makan nasi lauk ayam + sayur ape ntah.. =P~ aku isytiharkan bahawa hariney aku x menjaga pemakanan, sbb aku kepingin mkn mekdi! pg td x breakfast, so ney da kelaparan tahap dewa.. hehe.. daa~~~

2 comments:

sid said...

we shud meet up too bebila u know.
kita lawan sapa lagik pemalu.ker sapa lagi tak malu haha.

lina said...

hahahahaha zura nih... dia tak pemalu tapi kuat tersengih...aaaa heran heran ima tu pemalu ke? hummmmmm...cam tak caya la plak kalau cam aku iyalah pemalu muahahahahahahahahha