Tuesday, June 16, 2009

Ainul demam


semalam ym ngan along aku.. diek amek EL sbb ainul demam.. alolo.. sedih nye.. msti comei muke budak kecik sorang tu.. aku igt 11 july nnti aku nk blk tampin.. emm.. x sure lagi jd x.. aku kesian nnti dgn encik suami.. tempat seorang isteri itu di sisi suami, x kira bile2 masa pun.. kn? *masih di dalam dilema*

korang rs, ape yg aku kene buat ye? balik tampin sorg2 atau duduk penang diam2? hati aku suruh blk tampin, tp akal aku suh duduk penang.. serious, rs nk menanges bile fikir benda ney.. aku rindu parents n siblings aku, dalam ms yg sama, aku x mo tinggal kan encik suami sorg.. emm..

aku tamo encik suami pening kepala pk mende ney.. x kn nk suh diek ponteng class pulak kn.. da la nk final exam.. dgn project baru yg diek handle dkt tempat keje lagi.. lagi la pening.. mlm2 pun org call tnye mcm2.. kesian aku tgk diek.. mcm x de life utk diri sndri.. tp diek happy.. happy sbb org trust diek.. x pnah skali pun diek merungut.. cume mengadu kepenatan je dgn aku.. *sabar ye sayang..*



bile pk mcm tu, aku akan rs x mo blk.. tp bile adek bradek aku call, mama call, ayah call, perasaan tu meronta2 nk balik.. *suruh org bersabar, tp diri sendiri x reti nk bersabar =P~*

1 comment:

haslina razali said...

sila balik dgn segera... bukan apa kekadang pisah jap bila jumpa balik fulamak cam seploh tahun tarak jumpa wooooo behssss aku pun ingat nak balik naik bas..jom balik together but i turun kajang hahahahahahahaha