Saturday, May 16, 2009

2009 Cute's Blogger Award - 1st Award

**kesian.. org melambak2 dpt award.. aku br dpt satu.. uhuk2.. hehe..


Peraturan untuk menerima award ini ialah:


1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

nama nye eimma, mmber yg aku knal da nk dkt 2thn rasa nye.. knal diek dr forum wmc.. aku pun x sure mcm mane bley rapat.. aku rasa sbb nana.. nana rapat ngan diek, aku plak rapat ngan nana.. so, kitorg pun berkawan la berapat2.. ekekeke.. termasuk kak qb.. eimma ney klaka.. memule knal diek aku tgk diek mcm supan cam kak ina.. haha.. skali bile da makin rapat, same je ngan aku.. bley masuk nye member la kirenye.. so dr situ, hari2 la dkt opis kitorg ney YM.. yg heran tu, adeee je mende nk borak.. ekekek.. klu aku online mlm pun, msti adeee je mende nk borak ngan diek.. sehari x ym diek, rs mcm x lengkap la hidup.. ekekek.. =P~

now, diek la tempat aku meluahkan rs sedih pilu gembira seronok, sume la selain dr encik suami dan kakak ku.. sekian.. =)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di-tag)

1. suke membaca
2. suke memasak
3. suke shopping!
4. x suke org yg suke perli2, ckp x pk perasaan org lain
5. x suke ckp kasar2, takut org kecik ati tp kdg2 kasar gak.. ekekek..
6. treasured my lovely husband.. (i love u..)
7. mempunyai seorang suami yg sgt handsome.. waiceh!
8. susah nk simpan duit
9. sgt suke ayam!
10. suke lelaki manja.. (applicable only for my husband.. =P~)

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
The Blogger Award Friendship goes to

1. elyn
2. kak fara
3. leya
4. uwa
5. opy
6. sape yg nk? amek la.. hehehe..

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!

insyaAllah.. *wINk*

1 comment:

lina said...

babe lawa la rumah baru kiut sangat wat sendiri eh? pandai pandai