Saturday, April 4, 2009

saye sayang budak ini




owh.. entry aku byk gmba je ney.. bagus2.. seksok tadew gmba da nk letak.. =P~

budak kecik ney nama diek Ammar Mikael.. cucu jiran sebelah rumah dkt n9.. owh, aku sgt sayang diek sbb diek x byk songeh.. aritu blk pom, diek la yg aku cari pas Ainul Fatihah.. diek la budak plg aku geram.. sbb kemontelan nye.. patu sume makanan diek nk.. word pertama diek adalah CICAK.. hehehe.. diek panggey mak diek mummy, tp ayah diek x panggey daddy (walaupun di suruh panggey daddy..) tp diek panggey BAPAK.. eekekeke.. sgt comel diek panggil bapak tu.. isk2.. geram ngan budak ney..

adriana maryam.. =)

blk aritu, 3 hari la aku menggomol2 diek.. badan smaken mantap.. now da pndai lompat.. tp bukan lompat pun.. diek just jingkit2 kaki.. aku rs diek x larat kot nk lompat.. ekekeke.. bapak tetap bapak, tp cicak da jd lain.. now jd CICAKMAN.. ahahha.. pndai plak mamat ney tambah jd cicakman.. hehe.. diek klu nmpak pintu pagar umah aku terbukak, laju je diek dtg dgn x pkai kasut.. dan punye la ramai manusia akan menyambut diek terutama adek bongsu aku.. derang mmg kamceng..



budak yg dlm pic aku n encik suami dukung budak tu, ha budak tu adek diek.. dlu kecik sket la.. now da besar da.. mmg mengikut abang betullah diek tu.. cume versi puteh.. wahahha.. ye, saye jahat.. =P~

No comments: