Saturday, April 4, 2009

marah

**entry tiada pic lagi.. =P~

okeh, aku tgh super marah.. td aku tgh "indah lelapku", ttbe dpt phone call dr bank STANDARD CHARTERED.. aku peduli ape.. aku nk letak jugak.. hehe.. garang x? ney aku btoi baru keluar dr bilik and straight away on laptop.. aku nk jugak ckp.. hehe..

aku dpt call pukul 4.54petang , dr number 03-21704***(okeh.. aku bukan nye jahat n kejam sgt taw.. hehhe..).. last time called org mamak kot.. he sounded like indian, tp diek ckp masyaAllah, alhamdulillah sume tu.. aku entertained diek more than 15 mins taw.. diek ckp 2/3 minit.. aku taw org bank centu.. aku layan kan aje.. nk taw jugak psl prod diek yg BAIK sgt tu.. this round, it's an indian girl if i am not mistaken.. perbualan lebih kurang mcm ney..

aku : hello..

SC : miss azura? can i talk a minute about this plan (okeh, aku x igt.. tp plan yg dgn prudential tu..)

aku : owh sorry.. da 2 org called i.. and to both, i ckp x tamo..

SC : kenapa tanak? after u heard explanations from the 2 person, u must be pro with our prod kn?

aku : i guess so.. i think u do not have to question me.. it's my hak either to say no or yes..

SC : x la.. whatever u do something in your life pun, u msti taw why u did such things kn.. why ye?

aku : are u trying to force me?

SC : x, bukan force u.. tp i nk taw ur reason..

aku : i think i don't have to give reasons to u.. kenapa? nk recordkn ke?

SC : i just want to know.. it's a very2 good product.. why u tamo amek (okie, this part she sounded so annoying.. aku x suke gile..)

aku : okay fine.. u nk taw sgt.. let say if u da allocate rm200 for insurance, why u wanna pay more for another insurance? if i short of money, will u be able to pay the insurance?

SC : owh okay, u died on budget.. next time u better said so..

aku : bla bla bla..

(and suddenly..)

SC : okay2.. BYE CIK AZURA!!~~ (even more annoying!)

owh! aku sgt benci mcm ney.. the way diek ckp tu, ya Allah menyampah nye aku ngan diek.. dan2 tu aku sms encik suami.. geram woo.. tp aku taw diek kn penyabar.. diek hantar senyuman je.. senyuman "org kuning" plak tu.. klu diek MMS pic diek tgh senyum, confirm aku tdo blk and x buat entry ney.. at least x buat ariney la.. maybe ari isnin br aku wat.. hehehe..

eh come on la.. bile customer tamo amek barang ko, go get ur life! x kn nk tunggu 80 org call, and ttbe aku ckp YES secara paksa br ko tamo call aku? aritu yg lelaki tu, siap ckp..

SC : this product u rugi sgt klu x amek.. dkt i tinggal lagi 4 set je.. pastu penuh da..

so? ko p la cr org lain.. org yg melambak2 duit dlm SC.. aku ney pun, kebetulan je bukak akaun ctu.. bukannye ade dwet pun dlm akaun.. patu diek ckp lagi..

SC : okay la.. u ask ur husband first.. tomorrow i will call u for confirmation..

hek eleh.. kn da ckp tamo.. td ckp ade 4 set je lagi.. bley plak nk call2 besok2.. kn ade byk nama dkt ko.. call je la org lain.. huh! tp ms diek call besok nye, aku angkat jugak and say NO.. diek pujuk lagi, tp aku still tamo.. aku x la ignore diek mcm tu je.. mcm x elok plak kn.. aku igt bile aku say NO, besok2 org2 diek x kn call dah.. rupe nye diek suh minah india yg kurang ajar plak called aku.. huuuu..

plan diek okeh.. ko just bayar x smpai rm50.. then after 10yrs, ko dpt blk rm7k++.. cume masalah nye, aku br je beli plan lain.. so now da ade 2 insurance utk cover aku on a whole.. diek ckp, bley claim dedua insurance.. rajin nye aku nk wat sume tu.. x kuasa okeh.. da la opis ko pukul 3.45ptg da tutup.. gila ape? keje dr pukul 6.45 pagi kah? hehehe..

okeh2.. aku x marah da.. cume rs annoyed yg teramat sgt.. kenapa aku annoyed sgt2? sbb aku rs, the girl tu sedikit tidak bersopan.. lenkali klu ade org gtu call lagi, aku nk jwb camney je.. "sorry, minggu ketiga setiap bulan je saye da sesak da.. nk makan KFC pun susah.. x de budget la nk amek ur prod ney.." haaa.. senang...... bia satu dunia taw aku x de dwet.. hehehhe.. =P~

1 comment:

lina said...

fren jangan marah tak worth the effort pun totally ignore hehehehe anyway u got tagged again jawab eh..... muah muah muah ....aku tau ko suka wat tag