Thursday, April 2, 2009

pecah sudah tembelang..

uhuk.. this morning, I noticed *abi* was here.. ttbe dkt chatbox tu, ade nama diek with the sad face.. bile la abi masuk ye? last nite ke abi? i am so sorry dear.. bukan umi tamo ckp dkt abi, but i am still searching for a right time.. sbb mcm da byk entries umi buat.. tu yg takut2 nk btaw abi tu.. sorry yeh.. i love u.. =)

** msti ade yg ckp, mende kecik je pun.. hak ah, kecik je.. tp pd aku besarr.. sbb klu encik suami buat mende yg sama dkt aku, confirm aku akan merajuk and nanges *selak2* (bak kata ima.. hahaha!) aku kn drama queen sket.. tu sbb aku rs mende ney besa gak.. sbb aku x patut wat kt diek centu, klu aku pom tamo diek wat centu dkt aku.. btoi x? tp aku taw, encik suami sgt cool.. but deep down inside, hanya diek je yg taw.. walaupun encik suami x tunjuk diek sedih, aku taw diek sedih.. da mcm unfair kn? aku bley wat, diek tabley wat.. sgt2 x adil..

abi.. umi janji x wat dah.. lenkali umi btaw abi yeh.. abi.. nk ckp ney.. umi wat nuffnang.. nuffnang umi br 75 sen.. hik2.. sok da dpt byk2, umi blanje abi g mkn yeh yeh? hehe.. sayanggg abi!!~~

1 comment:

eimma"s said...

cukup la nak blanje air sirap 75 sen tu...ekekeke