Friday, April 3, 2009

centrum

atas nasihat beberapa org kawan dan juga private doctor ku (owh.. dan2 je kn jd doctor peribadi.. kata da byk duit aku laburkan dkt hospital dia.. heheheh.. eh silap.. duit encik suami.. *bLush*) maka aku pun beli la multivit ney.. beso gedabak gak.. sehari mkn sekali je after bekfas.. so, mlm aku mkn bidadari+qshe, pagi aku mkn multivit.. org da kawen ney, kene la jaga mana yg patut.. hikhik.. aku makan pun utk pastikan tubuh dalaman aku bagus n dlm keadaan baik sebelum mengandung blk.. aku ney kn byk mende x makan.. so, maybe lack of certain vitamins.. sayur x makan, harap dkt buah2 je..

harge tu mcm murah plak ek.. ktne agak2 eh? aku beli 100 tablets tu rm75.. dkt farmasi..


so, kene la ade makanan tambahan.. bile consume pills ney sume, kene la minum air at least 2liter utk ubat tu dpt circulate dgn betul.. aku mmg kuat minum air pun.. tp dkt umah x suke minum air kosong.. sbb x sedap.. uhuk.. we should really buy water filter la rsnye.. da beli da aritu.. yg psg dkt paip.. okie gak la rasa air tu.. tp still, aku x larat nk minum byk2.. kene beli elken mcm dkt umah mama kot.. uhuk2.. mane nk cr rm5k?

No comments: