Tuesday, February 17, 2009

raja lawak musim ke tiga

sape tgk raja lawak kali ney? Aku ney, di pakse tgk.. ekekek.. encik suami minat btoi tgk.. wpom diek kutuk2 amir tu, tp gelak jugak.. diek ckp gelak kesian.. ekekeke.. tp diek plg suke sepah ngan lnj.. aku pom suke gak kekdg.. tp bile tang lawak lucah tu, maleh da nk tgk.. tp last episode, da tade da si sepah tu wat lawak lucah.. a perfect clean performance.. mmg best!!~~ and suare yg sorg tu nyanyi sgt besstttt.. saye suke!!~~ hehe..

derang okie la.. x la best sgt.. x la x best langsung.. eh, paham ke? Hehe.. now suamiku pun da x tgk berita sgt.. sbb tgk raja lawak.. yg ulangan pun diek tgk gak.. part amir je, br diek tuka tv3.. hehehe.. aku rs mcm da taw je sape yg menang.. klu jihan x drop kn diek nye show, confirm best nye la.. sbb diek pun not bad gak.. bia pempwan plak menang kali ney..

yg penting.. zizan mmg best!!~ johan tu, aku nyampah tgk rambut diek.. haha.. kesian diek x bersalah pun.. ampun yeh johan.. =P~ tp johan nyanyi aritu pun best.. gile senang diek dpt idea.. cunnn..

p/s : aku suke nabil.. tp dlm ewah-ewah, x best la.. sbb bingit sgt.. haihhh~

No comments: