Saturday, February 7, 2009

masak lagi.. yeay!!~~

huu.. pagi ney, aku berjaya menggoda encik suami masakkan lagi utk aku.. dgn condition aku yg kurang baik, aku mmg mengharapkan diek masak sbbnye diek tamo mkn kt luar da.. sabooo je la.. aku rindu nasi goreng daging kakak dkt bwh ney.. fuhhh.. superb!!~~ blk keje je, aku memandang sayu ke arah kedai kakak tu.. hehe.. drama je lebih.. =P~

menu utk ariney, meehoon sup!!~~ sedappp.. saye sgt suke.. bese klu masak sup2 ney, mak aku slalu beli perencah da siap.. tp aku tabik spring dkt encik suami, sbb mampu memasak makanan yg sedap tanpa menggunakan perencah ape2.. fuhh.. hebat.. eh, ke sume org mmg taw masak sup yg sedap x gune perencah? aku je ke x taw? ahahah.. apodaaa zura.. wat malu je.. hehe..

okay la.. tu je, sekian.. =P~

(owh, aku ade mende nk cite.. sat aku karang eh..)

No comments: