Friday, February 6, 2009

entry tiada gambar

assalamualaikum..

td tgh kemas2 umah, br la aku perasan ariney blog aku sunyi je.. hehehe.. trus on laptop.. on broadband.. ariney, encik suami da masakkan utk saye.. ape la mood diek ttbe nk masak.. aku rase sbb diek da rindu tu nk masak.. mase diek singlemingle dlu, diek mmg rajin masak.. macam2 diek cite psl masakan diek tu.. aku ney, meleleh je la air liur.. ms single dlu, rs nye 4/5 kali je aku masak dkt umah sewa.. ye, saye pemalaz.. mweheheh.. hidup aku, blk keje da pkl 8/9mlm.. ko igt rajin ke nk masak bile da mcm tu.. harus aku mempersiapkan diri utk tdo.. itu lebih penting dr segalanya.. rancangan dkt tv pom maleh nk tgk..

okie2, da terbabas dr tajuk.. sebelum ney aku pnah rs encik suami masak bubur ayam utk aku.. mmg marvellous!!~~ serious woo.. sedap gile.. aku yg kurang suke mkn bubur ney, mmg terpaut hati la kire nye ngan bubur diek.. ms tu daku merajuk ngan encik suami.. bsok tu diek masakkan bubur.. nyum!!~~

ariney plak, 1st time diek masak sume utk aku (kecuali nasik..) after officially he became my dearest husband.. aku merasa makan sambal ayam.. fuhhh.. sedap gile..... mmg sedap sesgt.. tetaw la klu tekak aku mmg nk makan makanan mcm tu kn.. ttbe rs aku masak x sedap.. uhuk.. sedih2..

btw, thanx encik suami.. die masih belum mengetahui kewujudan blog baru aku ney.. aku x sure nk btaw diek ke x.. hurmm.. what say you? =P~

No comments: