Friday, February 27, 2009

astro

mlm td, hujan punye lebat.. siyez.. siap kilat sabung menyabung.. aku ngade2, jap2 g peluk encik suami.. wahaha.. yok2 je eh.. =P~

bukan yg ney da.. ney astro boy.. =P~

aku nk cite psl astro yg ney ha..ms ujan, confirm la kn x de signal astro.. so, kitorg makan la depan tv.. mmg hari2 mkn depan tv.. tp tv kali ney asek dok tunjuk "Services currently not available" hehehe.. da taw x dpt siaran, gigih gak tu nk bukak.. kot la dpt blk kan.. skali smpai 9.30pm, ujan da reda lama da tp astro still x dpt.. bile wat standby mode, jam diek tu g 00:00 balik.. encik suami ckp "confirm decoder rosak" sbb lupe nk switch off semlm.. kot la kene sambar petir ke kn..

patu encik suami call astro care line.. blablabla sume, still x menjadik.. diek ckp org diek akan dtg dlm ms 48jam utk btoikn.. still under warranty, sbb yg ney encik suami psg baru.. yg dlu pun decoder rosak.. so, dr baya mahal2 g panggey org diek btoi kn, better cut account tu then wat account baru.. now kn klu psg astro br rm50 kn.. so wat la yg baru..

nk dkt pkl 10, pas solat sume tu.. aku pom g la tdo.. diek nye dvd player pom masuk workshop jugak.. ttbe je rosak.. haih! memacam la kn.. teman encik suami bace buku atas katil.. skali, krohh krohh.. hahahha.. aku da agak da.. mane bley diek bace buku atas katil.. confirm diek lena dlu.. saboo je la.. **bsok kite teman awak study dkt meja study yeh.. *blink blink*

pg td bangun mandi sume, b4 solat aku try la on.. haaaa.. bley pun... aku rase tangan aku ney ajaib la.. wahahha.. dan2 tu je eh.. heheh.. dgn itu encik suami pun gumbira..

"yeay!!~ dpt tgk raja lawak malam ney!!~~"

cehhhhhhhhh.. =P~

No comments: