Monday, December 20, 2010

great weekend

Assalamualaikum..

oh, sudah rajin update nampaknya.. hehe.. sejak2 boring duduk rumah sorg2 kn, tu psl asyik update je.. kalau x, malam dah busy dgn tuisyen.. weekend pun sama.. tambah2 lagi sekarang ney, encik suami asyik tidur rumah sinun.. weekend kdg dr pg smpai mlm encik suami dkt sana.. lagi la x ada apa nk buat..

x pe, sekejap je tu.. nnti dah pindah, msti okay.. tp kesian lah tgk encik suami.. msti dia penat kn? nk kata jauh tu, pd saya x la jauh pun.. batu kawan dgn rumah sg ara ney, lebih kurang 40km.. masuk jam here n there, adalah dlm 30minit siap parking, keluar dr kereta.. hikhik.. dekat je la pd saya.. tp, encik suami saya kerja dkt Balik Pulau.. so dlm satu jam jugak lah.. saya dlu pun penah merasa drive satu jam utk pergi kerja.. masa tu kerja dkt Senawang.. ulang alik hari2 ke Tampin.. tp x pe, balik2 je mama dah masak.. hehe.. =P

bertahan la ye sayang.. nk buat mcm mana.. rumah dkt pulau ney mahal sgt.. insyaAllah, nnt ada rezeki lebih kita beli rumah dkt pulau plak ye.. time tu msti rumah dkt sini semua dah jd rm1 juta.. now paling murah pun area balik pulau, dlm rm400k++.. dkt area saya duduk sekarang ney, x da yg less than rm600k.. maksud saya, landed house lah.. kalau apartment, ada juga yg less than rm200k.. mana lah diorang dpt duit byk2 ney? hehe..

setelah rasanya 3 minggu x keluar jalan2 dgn encik suami, semlm kami keluar sama2.. dr pg smpai malam.. maksudnya, keluar pegi window shopping ke shopping ke.. kalau setakat keluar makan, tak di kira.. hehe.. so semalam, dlm pkl 10pg kami keluar pegi batu kawan.. kene lah melawat rumah dlu ye tak.. saya pun x taw apa yg di buat dgn rumah tu, selain buat pagar.. bila saya tnye encik suami, jwpannya "adalah, surprise" sambil senyum2 comel ngada2 dia..

nnti kalau saya rajin, saya amek gambar rumah.. semalam saya x capture gambar pun.. saya jalan2 je dkt sekeliling rumah.. lepas tu, kami pegi tgk katil.. nk beli satu lagi utk guess room.. so semlm dah settle.. then terus ke Kepala Batas, pegi lunch.. suami saya suka sgt makan dkt Ikan Bakar Din ke apa namanya.. hik.. daging bakar dia sedapppp sgt2.. lepas tu, terus pegi Pacific Prai.. ada perfume sales dkt sana.. mmg best!!~~ rasa sedih sbb x dpt amek byk2.. hehe..saya ambil yg ney.. Lola by Marc Jacobs.. bau dia best.. balik rumah terus menyesal sbb kenapa saya x amek Radiance by Britney Spears.. perfume baru tu, dan sgttt wangi.. saya mmg suka sgt dgn BP pnye perfumes.. mostly perfumes dia semua saya ada.. mmg x mengecewakan kecuali Believe.. x wangi! hehe.. encik suami amek Burberry.. wangi.. saya suka.. :) byk yg nk beli, nk beli Euphoria, Dreaming, Nina Ricci, Daisy.. byk lah lagi.. tp amek yg ney sbb bekas dia super cantek!!~~

pastu, kami pegi sunshine square pulak.. cari barang2 baby.. dan mcm biasa, barang2 lain x beli.. beli baju baby yg lebih.. hehe.. alasan, malas nk angkut masa pindah nnti.. x pe baby, minggu depan umi cuti.. nnti umi complete kn set baby yeh? x byk yg nk beli lagi.. ;)

pastu, kami igt nk ke pesta.. tp ramaiii sgt2 org.. x jd lah.. terus je balik rumah.. tu pun dah nk dkt pkl 10malam.. seronok kn dpt jalan2? x seronok, bila x dpt tahan nafsu utk beli barang.. ehee..

tu je lah kot.. daaa... ;)

No comments: