Monday, May 10, 2010

weee~~ =)

holla!
oh, saya nk post award yg ada, tp internet slow.. nnti saya buat yeh? ;)
nk cerita.. tgk x book list dkt bawah tu? byk dah yg saya beli.. weehuu~~ sophie kinsella rasa nye ada 3 lagi shopaholic series nk kene beli.. jodi picoult, byk lagi nk kene beli..
now tgh baca Paulo Coelho punye buku The Zahir.. best! dlu manager aku suh baca yg The Alchemist.. tp sbb die da cita smpai abes, terus x mo baca.. tp biasa lah.. buku cerita yg berat2 sket ney, sgt mengambil masa.. hehehhe.. klu shopaholic ngan jodi picoult, 2/3 hari je dah habes.. lambat betul aku baca buku kn?
aritu, aku tgk move My Sister's Keeper.. sumpah best! menanges2 aku ney sepanjang cerita tu.. x taw la.. terasa mcm sedih sgt2.. lalu aku pun terus g beli buku die, tp x baca2 lagi.. hihihih..
cerita tu malas nk bgtaw.. g baca sendiri.. hehe..
last thursday, cik Iyra mai rumah.. malu aku.. rumah aku bersepah gila.. buku2 melambak2.. x da masa lagi nk g beli rak buku satu lagi.. yg haritu punye sudah penuh..
sekarang kerja penat.. tp sgt seronok.. walaupun hari2 mcm x cukup tidur, tp sgt seronok.. thanx to encik IR MALAM YANG BAIK sbb faham saya.. dan kadang2 juga masakkan untuk saya.. ;)
korang dah beli baju raya? hikhik.. aku tgh gila membeli baju raya.. dah 10 lai dah.. semua kaler aku beli.. dah la skolah dkt je ngan SP, ke Alamoda la aku.. ;) this time mata asek tgk dark blue sgt cantik.. tahun ney insyaAllah kami pakai gold.. dan tahun ney, giliran Parit Buntar dlu.. raya ke2 baru blk Tampin.. blk lama2 sket yeh abi? hihihih..
oh2.. bulan 6 ney nk blk Tampin.. along pun dipaksa buat kenduri bulan 6.. die pun da start cuti, nk bersalin dkt Tampin..
td rasa mcm sket je nk type.. ney dah merapu2.. hehehe.. k la.. daaa~~~

1 comment:

aKMaL said...

bagus2..nanti bley claim tu wave tax :D

ni bile punye post ni?cam x bertarikh aje postnye? :)