Friday, January 15, 2010

x sempat..


treng2.. hobby yg dr dlu x pnah padam.. eh2, td baru je kutuk2 buku shopaholics.. hehe.. eh, kumpul perfume mmg hobby dr kecik.. x boleh nk stop.. cume kurangkn aje.. kn abi kn..? ;)

ney sempat aku beli masa metrojaya warehouse sales aritu.. MC ngan EA.. EA tu sumpah bau die sedap.. sukeeee sgt2.. dlu2 aku igt aku x suke.. ada org ckp bau nye keras sket.. patu aku tersuke masa aritu terbau kakak ipar aku pakai.. wangi.... aku igt dior or estee lauder.. rupe2nye EA, 5th Avenue.. skali ms g metrojaya tu, ternampak plak.. terus je aku beli..



new add to my perfume collection.. MC tu not bad.. bley la.. x la suke sgt.. i should buy Hillary Duff yg love tu taw instead of MC.. next day aku pegi, habeh da.. x pe la.. next time msti ada lagi.. =)

tp selang beberapa err minggu kot.. aku mendapat khabar berita melalui sms, mengatakan EA aku sudah pecah.. sobb sobb.. hatiku sebak di kala sedang ajar tuition.. oh! <-- drama queen sungguh..

pndai encik suami.. diek ckp ada satu berita gembira, satu berita sedih.. aku cam, eh apalah berita2 itu.. first die ckp, EA pecah.. aku cam terkedu.. senyap je la.. da pecah kn, nk buat apa lagi.. bile balik rumah baru taw, encik suami bwk balik KFC.. pndai kamu yeh yeh? hehe..



tp x pe la.. encik suami da janji nk gantikan.. hoyeh! tgk dkt rumahwangian.com, kak yati jual murah jugak EA yg tester tu.. nnti la.. igt nk beli skali ngan incanto shine.. sudah abes.. uhuk2.. penutup die tetap simpan sbb tester tu x de penutup..



botol EA ney now duk dlm rak kasut.. wangi satu rumah jadinye.. terngiang2 keindahan memakai nye.. waicehh.. hehe.. =P~

No comments: