Sunday, August 2, 2009

OldTown

haritu tgh bosan2 dkt opis and kelaparan.. aku pun g la keluar lunch sorg2.. dok pk nk makan apa la kali ney.. sungguh x reti nk makan apa.. last2, melintas je jalan nmpak oldtown (eceh.. mcm la b4 this x nmpak oldtown tu.. hehe..) aku pun masuk oldtown.. lama juga x makan dkt sini.. pastu pening2 kepala x taw nk makan apa.. susah btoi.. nk makan apa pun x taw.. aku ney jenis x reti nk decide nk makan apa.. tu sbb slalu cerita ngan kak ina psl makanan.. dpt la jugak ilham nk makan apa.. hikhik..

so, ney la yg aku makan haritu..



7up float.. ye, perut kosong dr pagi x makan, da minum air gas.. siap ada eskrem.. sedap! tp aku prefer a&w nye float.. *ngEe*


oh.. x taw nk decide nk makan yg mana.. yg kaya or peanut butter.. so, dengan tamaknye amek dedua satu set.. burp! alhamdulillah.. tu la brunch aku pukul 2.. brunch ke? hehe.. now, suke sgt x mkn pagi.. even a sip of hot milo.. ntah la.. malas sgt.. pagi2 buat hot milo utk encik suami je.. pastu x buat da bf.. lagipun these few weeks, kitorg pegi keje awal.. encik suami now handle a new project of 3 storey houses.. so, office hour these few weeks adalah 8.15-6.30.. punye la panjang masa kn? kdg2 up to 7pm taw.. aku smpai rumah msti da lembik2 pnye.. nk masak pun kadang2 malas.. tp gagah kan juga diri ney..

x pe la.. ney awal2.. nnti da lama2, msti back to normal.. mmg faham sgt kerja encik suami.. ms kawan2 dlu pun, encik suami pnah tnye.. ms tu seingat aku, pukul 8mlm, aku otw nk g dinner ngan my sis dkt alamanda.. dlm kete duk sms2 ngan encik kawan.. oh, baru kawan je masa tu.. diek ckp, x kesah ke klu dpt suami macam dia.. pukul 10mlm br balik rumah.. ms tu jwb aje x kesah.. kata sayang dah kn.. oops! hehe..

ms tunang pun, kdg encik suami x dpt jmpe aku.. sbb kerja.. lepas blk rumah mandi solat, diek g keje blk.. smpai pkl 12mlm.. aku? ms tu mengada2 nk jumpe jugak.. tp on weekends la.. ms tu mcm x supportive je aku ney.. teruk btoi.. but now, encik suami x balik lewat sgt da.. plg lewat pun pkl 7.30malam.. kesian sgt tgk encik suami.. penat sgt muka dia, tp tetap senyum dkt aku.. dgn study nye lagi.. ya Allah, sumpah aku sedih.. nk gerak bangun subuh pun kdg2 aku x smpai hati.. tu psl klu on weekends, diek x bawak aku g jalan 4/5 jam pun aku x kisah sgt.. i know how hard die bekerja..

berair plak mata aku ney.. adeh..

*abi, dont worry.. now umi faham.. and akan sentiasa lebih memahami abi.. love you! =)*

eh, tajuk aku OldTown yeh? =P~ okay now aku admit, aku bukan takat suke bebel, tp suke ckp mende out of topic.. x pe la.. blog aku kn? hehehe.. *bweRks*

No comments: