Tuesday, July 21, 2009

kisah hari itu

oh ye.. aritu blk tampin.. first time ney naik flight.. da la sorg2.. sebelah plak ade uncle cina tu, super friendly la plak.. duk sembang ngan diek smpai diek tertidur.. hehe.. kelvin nama nye.. baik org diek.. duk encourage aku sume.. bagus2.. thanx ye pacik..


flight on time.. ke awal 5 menet? aku pun x hengat.. org br blaja naik airplane kn, da la aku ney gayat sket tempat tinggi2.. dpt plak tepi tingkap.. hikhik.. ms diek naik tu, terasa la.. sbb plane kecik je.. seat pun x besar.. bising pun bley tahan sbb aku duk tepi kipas tu..

tp aku x kesah sgt.. sbb slalu aku blk naik bas, lagi la kn.. 7 jam dlm bas, langsung x bley nk tidur.. ney dlm 45mins je..



bile lalu dkt awan da bergegar.. hehe.. ms landing tu, aku sempat jugak la ter opocot.. hikhik.. sebaik uncle tu tidur.. x la malu sgt.. ngeh ngeh.. kitorg dpt muffin n orange juice..



it was a short and fun journey.. x sempat nk letih.. aku da la siap2 pakai baju kurung lagi.. sbb pastu terus shoot ke shah alam.. pasney bley naik flight je blk tampin.. tu pun klu ayah nk jemput dkt KLIA.. tp mcm susah kn.. jauh KLIA dr rumah aku.. aku drive aritu pun sejam++.. tu bwk 140kmj tu.. bayangkan ayah aku bwk 90kmj je.. kang dgn sesat2 lagi..

blk dr kl, aku try air asia plak.. tp x syok, aku duk tengah2.. x dpt duk tepi.. maka x dpt la nk amek gmbar.. yg tu flight delayed 15 mins.. still acceptable.. so, next time bile lagi la agak2nye? ntah la.. aku pun tetaw.. =)

No comments: