Wednesday, July 22, 2009

hari ini

aih.. apa pnye title la eh.. hikhik.. x dpt nk pk.. dr semlm otak aku blank.. nk siapkan kertas keje pun x jd.. kosong lagi.. harap2 sempat la siapkan hari jumaat ney.. byk sungguh cabaran dua tiga menjak ney.. eh bukan cabaran.. dugaan kot.. alhamdulillah, Dia masih caring terhadapku, mengambil tahu aku yg kecik ney.. x pe la.. senyum je.. senyum walaupun air mata ney da macam apa dah.. so, senyum je la smpai bila2.. =)

so, harini apa nk buat? emm.. i should call Sentral College utk offer mereka itu.. and i have case study utk di siapkan for Altera.. kemudian, I have offer from Penang Seagate pula.. oh, zura sedang mencari kerja kah? oh yes.. a big yes.. mencari kerja yg lebih bagus.. mintak2 murah la rezeki tu.. aminnn...... doa2 utk aku yeh.. *wINk*

kang nk p pos opis dkt bagan dalam.. cesss.. sabo je la.. 3 kali da aku pegi ney.. untuk amek parcel yg tersangkut dkt kastam.. kene call dlu b4 pegi.. kang klu org nye x de.. susah plak.. rugi masa je p sana..

**** oh, cerita terhenti di sini pagi td ****

aku br je pas blk dr amek barang2 tu.. sempat la sesat2 sket.. tp cool je teruskan drive.. dlm ms 22 menet, smpai jugak aku dkt pos opis bagan dalam tu.. *clap clap* then amek surat, kene p jmpe pegawai farmasi dkt Penang Port.. lepas pacik dkt pos opis tu btaw dkt ctu cni, aku pun p.. dekat je ngan bagan dalam tu.. patu pegi jmpe peg farmasi tu.. rupe2nye diek bukan calang2 peg farmasi.. pen pengarah.. woot woott!!~~ diek pun ckp mende tu mende kecik.. napa la smpai nk tahan2.. aku ney, lagi la pelik kan.. dkt surat tu diek suh bagi penjelasan.. da mende tu tulis perfume, perfume la.. ape lagi saya mahu jawab? aiyayai.. hehe..

pas da dpt cop diek, pegi blk pos opis utk collect barang.. td tu bwk sample je.. oh2, aku igt habes d ctu.. rupe2nye kene pulak masuk jmpe peg penaksiran utk clear kn parcel dr system.. 30 menet okeh saya tgu.. urusan nye x smpai 10 saat pun.. isk2.. aku tipu.. hehe.. seminit ade la kot.. hehe..

dan kesimpulannya, saya belum lagi lunch.. tgu la lewat2 sket br keluar g mkn.. td igt nk singgah sunway carnival (aku pun tetaw asal ms pegi aku x lalu pun, blk lalu plak.. eheheh..), tp sbb hujan yg sungguh lebat, aku drive blk terus.. tu pun berpusing 2 kali dkt so-called roundabout.. kecik bebeno la jalan nk pegi ke jambatan.. dgn hujan lebat, aku x berapa nmpak..

finally, alhamdulillah.. settle juga.. =) tu je la cite yg bosan.. hehe.. =P~

No comments: