Sunday, June 7, 2009

saja2

salam sume.. hehe.. =P~

jumaat aritu aku amek EL.. sbb badan aku rs penat gile.. penat da sebulan buat keje project baru.. n aritu bos ckp, project baru akan dtg.. very2 soon.. so, kitorg kene plan cuti awal2.. depa klu bley suh clearkan cuti.. aku ade 14 hari lagi.. 5 days je bley bring forward.. aku pun x sure la aku nk wat mcm mane.. raya nnti, aku amek cuti 5 days kot.. nnti nk pindah rumah, aku amek 2 hari.. tgk la mcm mane.. x sure lagi..

yesterday, aku kenyit2 mata ngan encik suami.. sbb nk hantar encik suami pegi keje.. hehe.. rajin x? hikhik.. actually, aku da rindu sgt nk menekan pedal minyak.. lebih2 lagi dkt area balik pulau tu.. plg aku suke time naik bukit.. turun bukit aku suke gak.. tp now da x berani lepas beberapa kali tgk accident depan mata.. usually yg turun bukit bwk laju2.. dlu aku used to bwk up smpai 120kmj bile turun bukit, sbb nk make sure smpai dkt area sg dua msti x lebih 25minit.. hehe.. skali kene marah daa.. patu pnah tgk ade accident depan mata, terus x bwk laju da.. plg2 dlm 80/90kmj je.. ms nk naik bukit, aku suke bwk laju.. sbb kenari ney pick-up diek mmg cun.. so far kete malaysia yg best bwk, kenari ngan kelisa la.. tp manual ye.. auto, sume pun x best.. heheh..

pas je anta encik suami, aku blk rumah, siap2 nk g cuci gambar.. gambar utk album kawen aku tu.. sbb album tu ade gamba aku x pakai tudung.. so, kene la cuci lain patu tampal je.. cun plak aku edit gambar.. hehe.. perasan.. da abeh tu, aku p PISA plak.. ade HOMEDEC 2009.. not bad la.. igt ptg tu nk g ngan encik suami plak.. tp sbb encik suami sgt penat, x jd la p.. x pe la x p pun.. sume mahal2.. x de yg murah pun aku tgk.. aku tgk diek nye katil tu, sume rm3k++.. x de yg less than tu.. so, pejam mata je la.. sedar diri masih belum mampu.. hehehe..

blk je, terus tidur x sedar diri.. panas sungguh penang semlm.. mcm nk pitam pun ade.. da la pg tu mkn 2 bj karipap je.. super penat.. lepas asar, terus g jemput encik suami.. patu jalan2 jap.. nk maghrib br blk..

oh, ttbe aku rindu ngan encik suami.. hemm.. pdhal br 40menet lepas die balik hantar nasi.. aku x masak ariney.. sbb kang pkl 5 nk blk PB.. sepupu own kawen.. pkl 5 br nk g? heheh.. nk wat canew.. ade mende yg lebih penting kn.. kesian encik suami.. msti diek sgt2 penat.. x pe abi, jap lagi umi drive kn yeh? heheh.. lagi la suke kn, drive dkt highway.. owh... mengidam nye aku.. hehehe..

da sebulan lebih gak kitorg x jenguk rumah.. eh, ye ke? aku pun lupe.. tp klu ikut perkiraan aku, ye la kot.. sebulan lebih da.. ntah da siap ke belum rumah tu.. ney da nk masuk mid of june.. insyaAllah july dpt kunci.. tp x sure awal ke, mid ke, akhir july.. aku target kitorg masuk dlm ogos.. hopefully b4 puasa.. klu time puasa, penat gak nk pindah.. ecewah, mcm la aku yg akan angkut sume2 tu.. aku da suh encik suami mntak tolong pekerja2 diek angkat brg.. nk harap aku ney, hampeh.. gemuk je lebih, tp x larat nk angkat2.. tu psl agaknye lengan aku beso.. ekekek.. =P~

okay la.. terpanjang plak.. da la x de gamba.. hehe.. daa~~

No comments: