Monday, June 1, 2009

lepas dendam




hamboihh tajuk x tahan.. heheh.. dendam apakah? hehe.. dendam x dpt jmpe kak ina n x dpt pegi jusco member's sales dkt prai.. oleh itu, encik suami pun bwk aku jalan2 semlm.. encik suami da janji nk bawak p gurney.. sbb aku da lama ngidam a&w n big apple.. thanx abi sbb bwk umi g jalan2.. =)


so semlm, after encik suami abeh class, kitorg pun pegi gurney.. mengambil ms 40 menet kot.. akux kire plak.. hehe.. smpai2 je, kitorg masuk mph ngan popular dlu.. aku da target nk beli buku.. pastu napa ntah ttbe mood aku nk beli buku x de plak.. da la buku da x de nk bace ney.. isk2.. kenapa wahai azura?

so, x jd p beli buku, kitorg g singgah solat.. surau diek okay la.. cume tempat amek wudhuk utk perempuan sama plak ngan lelaki.. penat la haku ney cover.. ms da abeh tu, mntak la maaf ngan encik suami sbb takut ade lelaki ternampak ke mana2 bahagian kn.. senyum je encik suami ku itu.. agaknye dlm hati diek "x pe la nk wat cane, janji solat.." wahh.. mandai2 je aku.. hikhikhik..

pastu kitorg terus round2 gurney plaza lagi.. bahagian perhiasan rumah wat sales.. langsir, bedsheet sume tu la.. owh aku terpekenan ngan ELLE nye bedsheet.. lawa2.. suke2.. tp x amek.. hehe.. aku kn kedekut sket.. =P~ pastu g la mkn.. mkn dkt a&w.. nyum! sodappp... lama gile x minum float diek.. terus amek 2 scoops ice cream.. woot woot! patu mkn mozza burger.. encik suami makan ayam plak.. ayam diek x sedap sgt bak kata encik suami.. aku klu g ctu, confirm la mozza burger.. kn iyra kn? heheh..


alamak... nk lagiiii!!~~~

4 comments:

Liya said...

liya pun semalam pekena A&W kat IOI Mall sebelum tengok wayang....hehehe

hapPY zuRa~~ said...

haa.. sedap kn liya kn? semlm x amek pun waffle diek.. kenyang sgt da.. hehe..

*SiRibenMerah said...

cissss.. sengaja menayang moza burger.. ouhh.. aku teringat putrajaya n alamanda n batrisyia..
cisssss~!!!

hapPY zuRa~~ said...

heheheh.. iyra, jom p alamanda.. rinduuuuuuuuuuuuu....