Monday, May 18, 2009

tv.. =)

aritu kn, aku mcm merancang kekonon nk beli tv lcd 42" la kn.. rege dlm rm4k.. mana mau cr duit? hehehe.. patu aku pun memendam rasa.. actually nk beli lcd tu konon nk surprise kn encik suami.. tp pk blk, baik duit tu buat kitchen cabinet dkt umah baru nnti.. so, tambah tolak darab bahagi, aku pun x jd la konon2 nk beli.. (br berangan taw, x confirm lagi.. hehehe..)

ttbe, ari jumaat tu encik suami ckp nk beli tv.. (see, kami mmg sehati sejiwa kn kn? heheh..) aku pun x kisah la.. sbb klu diek beli, maknanye duit die la kn kn? heheheh.. so ari ahad tu, pas jalan2 dkt BJ kami pun p la tgk tv.. dan terbeli la.. sbb kitorg mmg x de tv, owh sedih je.. tv dkt umah sewa tu, opis diek yg punye.. diek angkut bwk blk umah.. so now lengkap da la ngan tv, home theatre ngan dvd player.. ape lagi nk beli pasney abi? subwoofer? =P~


walaupun hnya dr tepi, encik suami ttp handsome.. ekeke.. =P~

pic ney je pun yg aku snap mlm td.. sbb gigih pastu nk tgk liverpool main.. x best pun.. napa ntah ttbe rs torres main x best.. x pe la.. janji MAN UNITED da CONFIRM menang EPL season ney kn.. hehehe..

nk mengangkat tv ney pun satu hal.. berat gile! tv 34".. mmg berat.. klu yg 29" tu encik suami bley angkat sorang.. yg ney, encik suami tarik, puan isteri yg comel tolak.. ekekke.. nk jugak comel tu.. =P~ x larat nk angkat, kitorg mampu seret dkt lantai je.. sebaik x rosak..

owh, haritu da tersuka ngan bookshelf tu.. lawa gile.. bley la letak between hall ngan dining rumah nnti.. tp rs nye, furniture kene beli dkt seberang kot.. klu dkt sini, kene charge transportation plak eh.. terus jd mahal kang.. x pe la.. lambat lagi nk pindah.. mari berangan dahulu.. *ngEe*

2 comments:

leya said...

wah bestnya dpt TV baru!!! Tv leya baru jerk rosak ari tu mati dgn tiba-tiba kaget juga sekejap, pastu dah antar kedai blm siap lg. Terpaksa la angkut tv kat bilik bawak turun bawah. Boring betul klu tak de tv ni. Suami pun merancang gak nak beli tv plasma tu tp blm ada duti lg.

haslina razali said...

weyyyyy kata nak beli tv aku.... best best dapat tv besar kan?