Friday, May 8, 2009

malas

napa aku makin malas.. sume aku malas.. last week, malas gile nk update.. bertimbum gak cerita ceritu ney.. nnti la aku try wat sket2.. today, aku malas pulak nk buat keje.. isk2.. pemaleh sungguh..

now i have to complete new task given by the lady boss.. aku kene buat wapsite utk s****** punye quick menu.. err, i should not reveal this thing.. not before it's up.. tp x pe la kot.. hehehe..

this week, da berjanji dgn ima.. nk jmpe diek.. thanx to encik suami sbb diek pun setuju.. yeay!! nk dpt tefal lagi.. tefal yg duk beli pun x gune lagi.. aku cume da gune steamer tefal tu je.. nnti aku buh pic eh.. masak ikan steam yg sedap!!~~ resepi nye, suke ati aku je.. heheh.. maybe jmpe nana jugak.. nana pun ade barang nk bg dkt aku.. aku tumpang diek beli barang aritu utk save shipping cost.. nnti, dpt la kami 3 family kumpul.. aku tetaw la canew reaksi encik suami.. msti klaka tgk diek.. tetaw diek riuh sembang ke x nnti.. encik suami kn pemalu.. wahhaha.. =P~

sejak kawen mmg jarang g jalan2.. sbb encik suami sambung study, keje diek melambak lagi.. dlu aku mcm geram jugak sbb susah sgt nk berjalan.. jeles plak bile ade member yg ckp diek g jalan2 ke kn.. ttbe rs mcm "aku kurang mampu ke?" hehe.. terasa sendiri.. ntah hapa2 la aku ney.. tp now aku da faham.. klu encik suami ajak aku jalan2 dkt BJ ke, dkt qbay pun aku da syukur sgt2.. dpt jugak la jalan2 walaupun sejam je.. hehehe.. lagi best klu diek ajak jalan2 tgk umah.. syok sgt! bile tgk rumah, terasa mcm "x pe la susah2 dlu.. aku untung di kemudian hari.."

haa.. bile da mule type, msti susah nk stop.. keh keh.. okie2.. pen off.. eh, gune pen kah? =P~

No comments: