Wednesday, May 27, 2009

lazat!

owh, apakah tajuk ku ini? hehe.. x reti da nk buh ape.. aku nk cite psl mende ney..



yes.. durian... fuh2.. sodap!

aritu, aku borak2 ngan encik suami psl buah durian.. aku mengungkit la.. tahun lepas diek x belikan pun utk aku.. aku dpt makan durian, satu aku beli dkt pasar malam.. x sedappp.. kerasss.. hehe.. pastu, 2 biji NANA bagi dkt aku.. perghhh!!~~ sedap gile.. sebaik ms tu housemate x de.. ade sorg je.. so mkn la berdua ngan diek.. tu pun kemain laju makan.. haha! kedekut kah aku? hehe.. bukan kedekut.. aku bg jugak ape.. siap seulas yang plg last tu, siap bg diek taw.. sbb aku da kenyang.. hehe..



so, aritu, ttbe encik suami belikan durian utk aku.. walaupun hanya sebiji, ckp utk meleraikan rindu aku pd raja buah ney.. sodappp.. yg syok tu, 3 kali encik suami bwk blk.. smpai aku jd jemu plak.. ye la, aku makan sorg2.. encik suami da mkn dkt site diek.. klu ade adek bradek aku yg lain ngan mama n ayah, confirmmmm sebiji x ckp.. paling2 pun 3 biji aku makan sorg.. buruk lantak ke eh? hehehe.. =P~



tgk isi diek pun da taw sedap.. aku suke durian mcm ney.. kuning, isi lembut, manis.. uhuk2! abi, nk durian lagi!!~~ klu mama, diek prefer durian susu.. putih2, rasa mcm lemak manis.. x manis sgt.. yg tu sodap gak.. a big NO to durian siam.. isi diek tebal.. x best sgt..



hambek ko! licin aku makan.. hikhik.. malu ai.. auwww!!~~


rindu nyeee nk makan durian ramai2.. patu makan laju2, tgk sapa plg hebat.. klu dkt kampung belah mama, confirm la aku juara kn.. hikhik.. punye la suke makan durian.. patu nnti sendawa, haaa hambek ko! busuk gile.... ekekke.. rindu nyeeeeeee ngan family aku...... uhuk2.. nnti bulan 8, sume2 dtg umah angah taw? janji eh..?? (mcm la derang bc blog aku ney.. hehe..)

No comments: