Thursday, April 30, 2009

Glory Glory Glory Man U!


hehe.. tgk tajuk je, msti ramai yg dpt guess.. anyway, semlm tidur awal jugak.. lepas masak, makan sume, dpt la rehat kejap.. ms tu da pukul 8.30.. tgk tv, tgk diari Af, taw2 da tidur da.. sabo je la.. encik suami pulak tgh buat keje.. tgk encik suami x dtg pun dkt aku, terus aku masuk bilik.. hehe.. niat di hati nk solat lewat sket.. mlm ney nk berjaga tgk bola.. so before bola tu solat.. br la mata ney segar bugar sket.. heheh..

tepat 2.45 aku bangun, kejut encik suami, terus solat.. ms aku tgk tv, game da start da.. serious bulat gile mata aku.. lagi2, bile O'Shea sumbat gol sebijik.. hehe.. lagiiii la aku segar bugar.. encik suami bengang je.. =P~


masuk 2nd half, aku da ngantuk da.. tp gagah kn diri gak nk tgk.. ney game yg tabley tidur.. ibarat game between encik suami ngan aku.. sbb encik suami peminat tegar Arsenal, aku plak gila ngan Man U sejak zaman sekolah lagi..

anyway, tahniah Man U!!~~ jmpe lagi Arsenal minggu depan.. hehe.. =P~

1 comment:

lina said...

wey you you you i tagged u hahahahahahaha sila wat ngan gumbira eh