Saturday, March 7, 2009

yasmin yg cumel..


ariney, nana n yasmin dtg umah.. nana ney a friend of mine yg kenal dkt alam cyber.. aku kn suke kenal2 dlm alam cyber ney.. x kesah lelaki ke perempuan.. ms kawen aritu pun, ramai mmber dr internet yg dtg.. aku sukaaa!!~~ hehe.. (encik suami pun aku knal dr internet.. wahahha..) aku knal diek dkt satu forum ney.. dr diek x kawen lagi, smpai la ney da ade anak sorg.. da setahun++ da kitorg knal.. sejak aku keje dkt KL..

alkisahnye, da lama nana nk dtg umah sewa aku tu.. tp sbb ade je halangan dan cabaran tu, asek x jadi je.. taw je la aku ney.. byk beno mende nye.. mende yg slalu di buat is, blk kampung encik suami.. so, x dpt la nk ckp ape..

nana dtg umah aku dr pkl 2.30 smpai pkl 5++.. mmg syok sgt borak2 ngan die.. ngan tgh keletah yasmin lagi.. haihhh.. geram aku.. rs mcm nk pinjam je yasmin tu 2 mgu.. hehe.. diek sgtttt behave, sgttt good girl.. diek x merengek.. isk, baikkkk sgt la budak nye.. tu yg aku bertambah2 geram tu.. dgn mate sepet, lesung pipit, mulut cenonet, putih, mmg sejibik mcm anak jepun.. x de rupe nana pun.. ekekekek.. ampunnn.. =P~

okie la.. nah aku nk tunjuk yasmin ms tdo sat dkt umah aku.. rs nye x smpai 30 minit diek tdo.. x selesa kah? heheh..




No comments: