Monday, March 9, 2009

weekend yg penat

ariney aku rs penat sesgt.. pagi2 semalam aku da bangun, sediakan bf untuk insan tercinta.. uhuk2.. hehe.. patu diek da pegi, aku pun online.. kunun2 nk cr resepi la.. ehuehuehue.. aku ney x rajin mencuba resepi, tp kdg2 tu aku kene gak tgk2 resepi lain.. asek same je, kang busan plek encik suami ku itu.. so ariney, aku masak nasi minyak yg sedapppp dan ayam percik yg sedapppp.. ekekeke.. sume nk sedap aje.. eh, encik suami puji smbil kiss2 taw.. ekekeke.. =P~ patu aku masak sayur buh ikan masin.. pun sedapppp jugak.. hehe.. oops! gmba nggak ada.. aku kelaparan time tu, pas encik suami pulang je, zassss.... kami makan dgn licinnye.. hehe..

patu, da makan solat sume, kitorg siap2 nk blk PB (parit buntar daaa~~).. patu singgah batu kawan sat nk tgk umah.. smaken happy aku tgk umah tu.. lagi 90% siap la kot.. pagar sume da ade.. apodaaa.. beli umah mahal2 (mahal la pd aku.. hehe..) tp pagar gune yg pagar ijau tu je.. x de nye pagar batu2 segala.. tp bagus gak.. klu derang wat pagar batu2 pun, confirm tuan rumah akan tuka design lain plak.. so, membazir je nnti..





pas tgk umah, berdesupp p PB.. nk jmpe ima.. ade barang nk amek dr diek.. tp sbb encik suami agak kurang mood nye, x jmpe la kitorg dkt PB.. keadaan cuaca panas pulak tu.. tu yg makin membara je kn.. hehe.. kesian ima n suami.. kene hantar barang dkt umah MIL dkt PB plak.. imaaaa.. sorry sesgt eh.. eh silap2.. I'M SORRY!!~~ ekekeke.. nyampesss.. =P~

tdo la kami di PB sehari.. abang2 diek blk.. abg tan n abg pron je la.. yg lain x blk.. cuti skolah br blk rs nye.. abg mie blk cuti skolah nnti.. kakak maybe blk bulan 6.. sbb ade kenduri bulan 6 kang.. blk kali ney, syok gak.. sbb rmai.. kot x tu, abah n mak g keje, aku n encik suami tgk dvd.. hehe.. kali ney, kire bermakna jugak la kebalikan kampung kitorg.. main2 gaduh2 ngan anak sedara.. owh, aku maksu yg ampeh.. ade je nk buli org.. hehe.. tp derang ckp aku lawaaaaa.. ahahaha.. ms baru2 kawen, derang panggey aku wanita jelita.. wahahaa.. sungguh la kelakar.. hehe..

kakak ipar aku ckp badan ku smaken berisi.. iye donk! aritu kn ms pregnant, nafsu makan membuak2.. aku rs tu sbb mind set kot.. org asek ckp, klu pregnant confirm rs nk makannnn je.. tp, serious.. asek lapaaaarr je time tu.. aku slalu klu x lapar, x de nye aku nk makan.. klu lapar sket2 pun, aku tahan smpai sungguh lapar.. br syok makan laju2.. hehe.. ney, perut kenyang pun aku bley load lagi ngan roti ke ape ke.. perut buaya kah? hehe..

yg best tu, MIL ckp encik suami smaken bolattt.. haha! ye kawan2, smaken bolatttt akibat keterroran aku memasak.. hehe.. perasan sungguh.. aku da ckp ngan diek, diek makin tembam.. diek x caya.. dnga la ckp sub-con diek ngan kwn2 diek.. tu aku ckp "mak n umi je taw abi makin besar ke makin kecik.. ckp org lain x bley percaya punye.. haha!" bengang je diek.. patu kumpul modal nk kene kan aku blk.. kih2.. anda sungguh handsome encik suami.. ekekke.. ttbe je.. =P~

okie la.. later2 aku update lagi yeh.. daaa~~

No comments: