Thursday, March 19, 2009

sgt mengantuk

harini as always.. bangun a bit lewat, tp awal dr semlm.. encik suami x kejutkan klu diek taw isteri diek tettt.. heheheh.. so, diek biarkan aku melayari mimpi atas katil.. last nite, aku temankan diek wat keje.. gigih encik suami bwk bantal n toto keluar.. aku pun amek bantal tdo tepi diek.. then diek amek kepala aku letak atas peha diek.. he's such a romantic husband kn? yes, he is.. bukan setiap masa la.. he knows when he should be romantic..

x sedar bile aku tertido.. aku bangun like pkl 1am mcm tu, tgk2 diek da tergolek tdo sebelah aku.. siap da tutup lampu.. msti diek tamo kejutkan aku masuk bilik.. x pun sbb da ngantuk sgt, tdo je la.. hehe.. tp aku bangun, kejutkan diek..

pg ney, bangun je aku terus ucap morning dkt die.. owh, my husband tgh wat keje lagi.. such a workaholic.. =) aku da mandi, siapkan sarapan sume.. kitorg dok depan tv smbil makan2.. then tgu encik suami siap, aku baca la buku.. owh, im addicted to that book.. i will collect her books yg lain2.. then aku x sedar yg da tertdo.. encik suami kejut kan ajak g keje.. bile mase ntah aku tdo.. aku sgt letih.. lebih2 lagi time *mcm* ney..

ney br pkl 10pg, aku da ngantuk and also no mood to do work.. oitt.. hari2 pun x de mood.. hehe.. its okie.. tomorrow already friday.. then weekend.. syokkk.. ms yg ditunggu2.. bley rest n tdo sepuas mungkin..


owh.. aku mmg sleepyhead.. =P~

No comments: