Thursday, February 19, 2009

s.a.h.a.b.a.t

Salam.. ariney aku nk mengimbau kisah lame.. cite psl kawan2.. hehe..

Td aku sms ngan mmber baik aku, Wawa.. now ney diek tgh study medic dkt Jakarta.. aku gile rindu ngan diek.. rs nye, last aku jmpe diek, mase aku bertunang last year.. klu x, everytime diek blk Malaysia, sure jmpe diek nye la.. mmber baik dr form 1.. last raya pun x jmpe.. sbb ttbe aku kene blk penang.. family aku anta, sbb ayah aku tersalah letak tiket.. ahaha.. alas an mcm x munasabah je.. tp siyez.. mmg x jmpe tiket bas tu.. tp ayah aku relaks je ckp “x pe, kitorg anta angah blk penang..” huu.. I tekejut taw.. ehehehe.. dan tu la first time parents aku dtg umah own dkt bagan tiang..

Okay, back to the story.. tgh2 sms ngan wawa, ttbe tercerita psl kwn2 yg kawen.. mmg rmai kwn yg kawen.. start dlu si Diana, then ebot, patu aku.. mcm rmai je pdhal 3 org baru.. hehehe.. ney mmber2 yg still contact smpai sekang la.. Diana da ade sorg baby, named Aisyah Al-Humairah x silap aku.. then ebot dad pt baby boy named Aydan.. x silap aku gak la.. aku x sure plak.. huk2.. aku? Masih berusaha ke arah itu.. hehe..

Aritu, 7 feb kawan aku sorg lagi kawen.. Aisyah name nye.. makin kurus aku tgk diek tu.. tp maintain cun.. dlu rmai gile suke dkt diek.. org yg aku suke pun suke kt diek.. nyampah! Ekekke.. tp nk wat canew.. diek mmg lawa.. anak org kaya plak tu kn.. harus la rmai peminat.. akhirnye, diek kawen gak.. aisyah ney, dlu mcm kapel ngan pakwe wawa sekang ney.. eh, should I not mention the names? Tp aku rase, bukan ade sape pun bace blog ney.. lantak la eh.. hehehe..

Okie, aku nk reverse kejap.. wawa ney kapel ngan mun.. mun ney dlu aku minat gak kt diek.. sbb diek budak jahat yg enserm n pndai.. hehe.. klu mun bace, sure diek gelak golek2.. sbb kitorg mmber rapat.. msti kembang idung diek sbb rmai suke diek.. huk2.. aku suke diek ms form 1 je.. sbb pas tu aku da suke org lain.. mweehehe.. kekcik da gatal ek.. rmai x sangke wawa n mun akan kapel.. mcm klaka je.. sbb derang ney sekampung.. kwn dr darjah 1.. manjang gaduhhh je.. last2, mase form 4 kapel.. tu pom til now, byk kali putus then sambung blk.. whatever it is, derang mmg cool.. tp klu derang bercakap berdua, aku mmg geli.. geli gile sbb ckp ngan aku kasar gile.. bile berdua and kebetulan aku ade dkt ctu, daddy mummy segala bagai.. ehheh.. =P~

Sambung blk.. dlu aisyah ney kapel ngan mun kejap ms form 3.. so, byk la aku n wawa ngungkit psl cite cinta derang.. hehe.. klaka plak.. sms je, tp aku gelak da guling2 da ney.. mcm x saket je eh? Hehehe.. tahun ney, rmai jugak mmber yg akan menamatkn zaman bujang.. alhamdulillah.. smpai seru da eh.. jd ken k reunion 11/11/2011? Masing2 time tu sure bawak baby memasing je eh.. hehe.. rindu la ngan korg..

Aku agak terkilan jugak, ms wed aku x rmai mmber yg dtg.. esp, mmber dr tampin.. mmber dr kl rmai pulang yg muncul.. thanx korg!!~~ mmber tampin yg dtg ms reception day tu, were zira, peah, piah, Diana, ebot.. tu je la.. sedih kn? A few days before tu, hafiz n huda dtg.. thanx korg.. dtg jugak jenguk2 aku yeh.. hehe.. and yg plg aku sedih, bile wawa ckp x dpt dtg.. sobb sobb.. serious.. aku sedihhhhh sgt2.. tp nk wat canew.. diek jauh nun dkt sane.. kot la aku sponsor tiket ke x pe gak.. ney suh blk gune air liur.. hehee.. diek kene blk a week after.. which jatuh pd hari kiran kawen.. aku jelez gak wawa g wed kiran.. tp x pe la.. doa diek ttp bersama aku time tu.. =)

Da cite melalut2 ney, aku pun da lupe tajuk sebena entry ney.. ekekek.. gmba yilek.. nnti klu aku jmpe gmba ngan derang, aku post dkt sini eh.. okie la.. nk masak.. daaa~~~

No comments: