Sunday, February 8, 2009

masih lagi..

ye, saye masih lagi mengalami mende yg same since semlm.. still ade stain kaler coklat di undiesku.. aku cuak jugak.. tp bak kate encik suami "kite berdoa, kite redha je.." aku pun mcm emm, x pe la.. lagi pun, doc ckp tu normal.. sbb kandungan aku pun br lagi kn.. so, mmg akan ade choc stain.. aku pun kurang pasti kenapa.. tp as what a good fren of mine said, who is doctor-to-be, its because of the embrio tgh nk menempel dkt womb aku.. so it will like menghurtkn sket aku punye womb and akan ade sedikit pendarahan berlaku.. selagi bukan dlm bentuk pepejal (mcm klu kite senggugut tu kn..) means still okay.. lagi pun, x saket.. aku x sure la diek rs saket ke x.. tp dnga perkataan "abortion" tu sgt la menakutkn aku.. as what my sis said, tu pun one of abortion factor jugak.. seriau je dnga diek explain semlm.. all of sudden, aku called mama..

mama : x de pape la, angah jgn risau..
aku : x la, bile along ckp centu, mcm2 da angah pk..
mama : angah tayah dnga ckp along tu..
aku : mcm mane tamo dnga.. die kn doctor!!~~

dlm keadaan separa menjerit aku ckp ngan mak aku.. agaknye diek lupe anak diek sorg tu doctor.. ekekek.. tergelak mak aku bile aku ckp gtu.. patu mama ckp, x pe la.. jage je diri bebaik.. jgn angkat mende berat2.. insyaAllah x de pape.. aku pun calm la sikit.. how i wish she's beside me now ney.. aku rinduuu sgt ngan mama.. sobb.. sobb.. da 2 bulan ye x jmpe family aku.. x pe2, nnti aku blk gak once my sister delivered nnti.. yeay!!~~

owh.. lately ney entries aku sume x de gmba.. nk buh gmba ape pun x taw.. patut aku snap pic hospital yg aku pegi tu kn.. xpe la.. next time, aku akan try snap pic sume mende yg aku nk cite dlm blog.. jd kenangan la kunun2.. ehuehueheu..

thanx to encik suami yg sentiasa buat aku happy.. tho sometimes aku rs nk jugak tgk diek mcm risau2.. ehehe.. ape pnye isteri la aku ney.. hikhik..

anyway, encik suami yg terasa loya2, nk muntah segala.. so far, aku blom rs lagi sume tu.. cume pnah skali tu sakit perut n muntah2.. salah makan kot.. bak kate suamiku "tu la tande suami soleh.." pd aku "tu la tande suami sayang isteri.." hehe.. sanggup amek segala muntah2 tu.. owh, kerugian.. sbb x dpt la aku MC slalu.. ekekeke.. =P~ (so korg da taw kn apsal bukan aku yg muntah2? Allah itu Maha Mengetahui.. hehe..)

No comments: