Thursday, February 12, 2009

berserah

asal aku nye title mcm hampeh je? hehe.. x reti kot nk buh ape.. belasah je la eh..

owh.. td aku jmpe doc rosita.. check punye check, diek ckp janin aku mengecil.. so, maknenye belum ade rezeki la.. aku sedih.. nmpak je muke ney senyum.. tp dlm hati, Allah je yg taw.. encik suami pun sedih, aku taw.. he cant hide anything from me.. i will know it right away.. tp, x pe la.. mane yg baik tu aku ikut je..

so, doc suggest wat d&c.. owh, aku gerun.. aku takut la masuk2 spital ney.. amek darah bagai.. risau sgt2.. kang ade ape2 complications, lagiiii la haru.. hehe.. penakut gak aku ney.. aihh..

encik suami da nasihat itu ini, aku pun setuju la.. wat cepat2 pun bagus.. sbb nye, bley cepat2 B.E.R.U.S.A.H.A lagi.. hehehe.. cepat recover, cepat bley try concieve kn.. cume kali ney, aku kene muhasabah diri btoi2.. bile da sedia nk concieve blk, aku kene make sure aku jaga pemakanan.. tu mende plg penting.. then yg lain2 tu biase la, tabley lasak2 sgt..

okie la.. nk off dlu.. ariney kene puasa.. so, nk g beli KFC sat.. ekekek.. mcm la lame beno kene pantang.. tp MIL aku ckp 100 hari gak, kene ikut mcm org beranak.. aku x sure la kn.. nnti la tnye doc n nurse cane.. okie la yek..

doakan aku selamat.. aminnnnnnnnnnnn.. =)

No comments: