Thursday, January 1, 2009

Happy!

hello.. yea.. aku baru buat blog baru.. before this ade blog jugak, tp sbb lama sgt x update ttbe rasa mcm malas.. oleh itu, sempena kehadiran tahun yang baru, berimej baru (ye ke?) dan yang penting skali, berstatus baru (hehehehe.. *lari2 sambil tutup muke*) aku pun nk mulakan blog yang baru.. But still, I am not sure how often I will update this.. but yeah! presenting..... my new blog.. hehe..

okay2, jgn tanye kenapa aku call it as gelangku patah.. aku just letak je.. masa nk bg nama tu, mmg blur gila.. dgn keje melambak.. skali aku tgk gelang yang hubby bagi utk upacara batal air sembahyang aritu, so aku just letak.. tapi, gelang ney blom patah la (hopefully x kn patah la kn.. =P~) nnti la.. klu later aku dpt pk title yg lebih baik, lebih pure and mostly lebih meaningful, I will change it.. but for now, biar la dlu.. *wINk*

okay la, I have works to be done.. later!!~~

No comments: