Friday, January 9, 2009

Bintang kelip2..

mlm kelmarin, aku tgk langit.. langsung x de bintang.. nk hujan kot, aku agak2 je la.. bukan tau sgt pun psl ney.. tp serious.. jam 3.30 pagi, hujan turun sgt2 lebat.. sejuk gila la.. mmg syok tdo.. tp klu da sejuk sgt, x dpt nk tdo plak..

okay2, aku bukan nk cite psl hujan ke x actually.. hehe.. intro lebih2 je.. aku nk cite psl life aku now ney.. life aku ibarat bintang yg tengah berkerlipan di waktu malam.. hehe.. masa kecik2 dlu klu pegi tadika, cikgu mesti ajar yang bintang yg berkerlipan tu, maknenye bintang tu tengah happy.. klu tengah sedih, mmg x kn nampak langsung bintang.. and mmg habit aku dr kecik suke tgk bintang dengan bulan bila mengambang.. fuhh.. masyuk je tgk.. dlu ms kecik2, duduk dkt flat tingkat 8.. kire tinggi jugak la.. so, terasa mcm bulan ngan bintang tu dekat je dgn kite.. (dr kecik da terserlah suke berangan.. hehe..) tu yg suke tgk tu.. klu tgh sedih, msti nk tgk bintang.. pastu msti senyum sorg2..

life aku now, ibarat bintang yg berkerlipan.. klu org tnye, "zura, ko happy ke?" sepantas kilat aku akan jawab "yes, aku sgt2 happy.." dgn senyuman yang paling manis.. cewahhh.. ekekek.. alhamdulillah, segala yang aku impikan ada depan mata.. and more to come soon, mudah mudahan.. aku nk jaga yg ada dkt "depan mata" ney baik2.. insyaAllah..

tu je la nk cite.. nnti sambung lagi ye.. daaa~~~

No comments: